تیاگو آلکانترا مصدوم شد : تیاگو آلکانترا ملی‌پوش اسپانیایی تیم فوتبال بایرن ...


تیاگو آلکانترا ملی‌پوش اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در دیدار مقابل هوفنهایم از ناحیه رباط زانوی چپ به شدت مصدوم شد و نمی‌تواند تیمش را در دیدار مقابل منچستر یونایتد در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان همراهی کند. ورزش سه: تیاگو آلکانترا ملی‌پوش اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در دیدار مقابل هوفنهایم از ناحیه رباط زانوی چپ به شدت مصدوم شد و نمی‌تواند تیمش را در دیدار مقابل منچستر یونایتد در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان همراهی کند.
 
بایرن مونیخ روز سه شنبه در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان به مصاف منچستریونایتد انگلیس می رود.

تیاگو در دقیقه 25 دیدار مقابل هوفنهایم از زمین مسابقه خارج و فلیپ لام جایگزین وی شد. بر اساس بررسی های اولیه پزشک تیم وی احتمالا دچار پارگی رباط شده است.

پپ گواردیولا مربی بایرن مونیخ نیز پس از تساوی سه بر سه تیمش در این دیدار در مورد وضع الکانترا گفت:«وی احتمالا باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. تیاگو بازیکن ارزشمندی در میانه زمین است.»

آلکانترا 22 ساله احتمالا حدود یک ماه غایب خواهد بود و این موضع حضور احتمالی وی را در رقابت های جم جهانی 2014 برزیل با ابهام رو به رو می کند.

آلکانترا اواسط ژوئیه از باشگاه بارسلونا اسپانیا با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. وی در رقابت های هفته سوم بوندس لیگا مصدوم شد و نه دیدار بوندس لیگا و چهار دیدار اول بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان را از دست داد.

وی از زمان حضورش در این تیم آلمانی سه گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل نیز داده است.


ویدیو : تیاگو آلکانترا مصدوم شد