تکیه‌کلام‌های جدید «باباپنجعلی» که می‌خواهد ازدواج کند! + عکس : علیرضا خمسه: ...



علیرضا خمسه: شاید ازدواج کنم. باید ببنیم کدام یک از خانم‌ها در خانه سالمندان به درد باباپنجعلی می‌خورند.

محرمیت فرزنداندر ازدواج جدید , ازدواج در کلام بزرگان , آیا برای وام ازدواج ضامن می خواهد؟

 

این بازیگر تئاتر و تلویزیون خاطرنشان کرد: مثل «پایتخت 1» دیگر خیلی تکه کلام‌هایم را تکرار نمی‌کنم؛ چرا که قرار است با تکیه‌کلام‌های جدیدتر به میان مردم بیایم که فکر می‌کنم جذابیت بیشتری هم داشته باشد.

 

وی خطاب به بینندگان تاکید کرد: پیشنهادم این است که بینندگان که «پایتخت 1» را دنبال کردند، حتما سری دوم آن را هم تماشا کنند چرا که شیرین‌تر است.

 

بازیگر نقش باباپنجعلی همچنین درباره‌ی اینکه آیا قرار است در سری دوم سریال پایتخت ازدواج کند؟ با لحنی طنز اینگونه پاسخ داد: بعید نیست؛ شاید ازدواج کنم. باید ببنیم کدام یک از خانم‌ها در خانه سالمندان به درد باباپنجعلی می‌خورند.

نگاهی به بیمه‌نامه جدید ازدواج , • لیوناردو دی‌کاپریو سرانجام ازدواج خواهد کرد او مدتی است با نینا آگدال ‎ , تکیه کلام های هادی عامل

 

خمسه درباره‌ی علاقه‌اش نسبت به ساخت سری دوم سریال «پایتخت»، اینگونه بیان کرد: چون مردم «پایتخت 1» را دوست داشتند، بنابراین من هم دوست داشتم که سری دوم ساخته شود و باید بگویم که سری دوم بهتر از سری اول است و از مفاهیم بیشتر استفاده شده است.

 

این بازیگر در ادامه درباره‌ی روند تصویربرداری سری دوم سریال «پایتخت» و اینکه از زمان بیشتری نسبت به سری اول برای ساخت برخوردار بودند، خاطرنشان کرد: درست است که برای ساخت این سری از «پایتخت» فرصت بیشتری داشتیم اما همیشه وقت کم می‌آوریم و فکر می‌کنم برای «پایتخت 2» تا آخرین روز تعطیلات درگیر باشیم چرا که شبانه‌روز در حال کار هستیم.

 

خمسه در پایان اشاره کوتاهی هم به نقشش در سریال «تهران پلاک یک» که روی آنتن است داشت گفت: در این مجموعه بحث درام مطرح نیست و یکسری مفاهیم مربوط به زندگی آپارتمانی را آموزش می‌دهد. کاراکتر کرم را در «تهران پلاک یک» دوست دارم؛ چرا که من یک بازیگرم و بازیگر باید هر لحظه به یک شکل دربیاید.

منبع: isna.ir


ویدیو : تکیه‌کلام‌های جدید «باباپنجعلی» که می‌خواهد ازدواج کند! + عکس