تکه تکه کردن همسر در جلوی چشمان فرزندان/سریال خیانت حادثه آفرید+عکس : تکه تکه ...



خیانت همسر , پیدا کردن گوشی از روی سریال , خیانت به همسر

تکه تکه کردن همسر در جلوی چشمان فرزندان/سریال خیانت حادثه آفرید+عکس

به گزارش پلیس قاتل بی رحمی که بعد از کشتن همسر خود در یکی از محله‌های شهر منچستر پس از دو روز فرار توسط پلیس دستگیر شد.

حوادث - به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رویترز مایکل کوپ 28 ساله که در اقدامی بی شرمانه به دلیل نپذیرفتن درخواست طلاق از جانب همسرش وی را با ضربات چاقو از پای در‌آورد.

لینینز اشتون 25 ساله بعد از اینکه از رابطه پنهانی همسرش با مستخدم منزل مسکونی شان مطلع شد اقدام به اعتراض کرد. پس از یک هفته از این ماجرا مایکل کپ از همسرش که صاحب 2 فرزند پسر بود خواست تا در دادگاه روز پنجشنبه حاضر و درخواست طلاق را  امضا کنند.

بعد از اینکه وی با او مخالفت کرد دست و پای همسر خود را با چسب بزرگی که از قبل خریده بود بست و بی رحمانه با ضربات چاقو همسرش را کشت.

همچنین وی دو کودکش را که هر یک 4 و 5 ساله بودند وادار کرد تا مرگ و جان دادن مادرشان را از نزدیک ببینند.سپس این مرد وحشی همسرش را تکه تکه کرد و در به حمام انتقال داد.

پس از دو روز مفقود شدن همسرش غیبت وی توسط خانواده  همسرش به اطلاع پلیس رسید و تحقیقات پلیس برای جستجوی وی آغاز شد وی توانست در این مدت شبانگاه همسرش را در فضای سبز پشت منزل مسکونیشان به کمک نامزد پنهانی اش دفن کند.
پس از تحقیقات پلیس حین بازرسی اطراف منزل متوجه جابجایی خاک فضای سبز شدند که در پس آن موفق به کشف جسد شدند.

مایکل به همراه  دو فرزندش و همچنین نامزدش دو روز بعد از کشف جسد متواری بودند تا روز گذشته در ورودی شهر لیورپول توسط پلیس اسکاتلندیارد دستگیر شدند.
وی تا پایان تحقیقات پلیس در بازداشت پلیس است دو کودک وی نزد خانواده همسرش گذاشته شد./باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو : تکه تکه کردن همسر در جلوی چشمان فرزندان/سریال خیانت حادثه آفرید+عکس