تکنیک های خرید کردن : آیا فکر می کنید بهترین «خریدار» ممکن هستید و وقتی به ...


آیا فکر می کنید بهترین «خریدار» ممکن هستید و وقتی به مغازه یا مکانی از این دست می روید، بهترین چیز را انتخاب می کنید؟ اگر هم این گونه هستید، این موارد را بخوانید تا به خریدار بهتری بدل شوید... آیا فکر می کنید بهترین «خریدار» ممکن هستید و وقتی به مغازه یا مکانی از این دست می روید، بهترین چیز را انتخاب می کنید؟

اگر هم این گونه هستید، این موارد را بخوانید تا به خریدار بهتری بدل شوید.

1- به جای رفتن به فروشگاه های بزرگ و «سوپرها» و جاهایی که انواع متاع ها را دارند، فقط به مغازه های تخصصی و آن جا که یک نوع کالای خاص و بهترین جنس آن را می فروشند، سر بزنید. هرچه باشد، شما برای کسانی که دوست دارید خرید می کنید و باید بهترین کالا را برایشان برگزینید.

2- سعی کنید در 5 روز اول هفته به خرید بروید. هم مغازه خلوت تر است و هم خیابان ها. در غیر این صورت طی دو روز پایانی هفته که مصادف با تعطیلات است، در شلوغی خیابان ها دچار تاخیر و در همهمه داخل مغازه ها فرسوده می شوید.

3- در ساعات نخست صبح و در بخش های اولیه روز به مغازه بروید و این توصیه هم به خاطر نخوردن به شلوغی ها است.

4- یک فهرست مشخص برای خودتان انتخاب و طبق آن عمل کنید.

5- بودجه مشخصی را برای خود دراختیار گیرید و درست براساس آن خرید کنید، تا از این طریق بدانید که بنیه مالی تان چقدر است.

6- سعی نکنید حتما اجناس حراجی را بخرید، زیرا ممکن است با انتخاب های اصلی شما همخوانی نداشته باشد و چیزی را بخرید که واقعا ایده آل نباشد.

7- با مسوول فروشگاه در تماس باشید تا دقیقا بدانید که اجناس موردنظرتان چه روزی به فروشگاه وارد می شود و اگر چیزی که می خواهید یک خوراکی است، تازه ترین آن را دریافت کنید.


ویدیو : تکنیک های خرید کردن