تکرار برنامه ریزی عجیب فیفا برای بازی های انتخابی/ ازبکستان بعد از ایران بازی هایش را تمام می کند :



تکرار برنامه ریزی عجیب فیفا برای بازی های انتخابی/ ازبکستان بعد از ایران بازی هایش را تمام می کند

 برنامه اعلامی فیفا برای بازی های انتخابی جام جهانی در روز پایانی باری دیگر به ضرر ایران است.

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که بازی های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا به روز پایانی می کشد و 4 تیم کرره ، ازبکستان ، ایران و قطر هنوز در آن روز شانس رقابت بر سر 2 سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف آسیا را در گروه دوم دارند ، دو تیم ایران و کره تقریبا 2 ساعت قبل از ازبکستان و قطر بازی های شان را تمام می کنند.

تقویمی که می تواند ضربه ای بزرگ برای تیم ملی ایران باشد. 4 سال قبل بود که بازی ایران و کره تقریبا 6 ساعت قبل از بازی کره شمالی و عربستان برگزار شد تا در نهایت با تسوای ایران و کره در سئول ، عربستانی ها بی هیچ انگیزه ای برابر کره شمالی به میدان بروند و نتیجه طوری رقم بخورد که ایران خیلی تلخ از جام جهانی وداع کند درحالی که 3 بازی آخر خود را بدون باخت پشت سر گذاشته بود و شانس صعود هم داشت.

این بار اما فدراسیون فوتبال که تجربه دو قبل را دارد می تواند با اقدام پیشگیرانه مانع از برگزاری غیر همزمان بازی ها شود. کره و ازبکستان از نظر زمانی طوری هستند که با کمی تغییر در ساعات مسابقات می توان امکان برگزاری بازی همزمان در دو کشور را فراهم آورد.

نبی سپرست تیم ملی در این باره می گوید:« ما هنوز روی آن برنامه ها دقت نکردیم. حتما شنبه این دو بازی و تاریخ و زمان برگزاری شان را بررسی می کنیم. اگر ببینیم ساعت بازی ها همزمان نیست شک نکنید که اعتراض می کنیم و نمی گذاریم این بار اختلاف زمان وجود داشته باشد.»/خبرآنلاین

 


ویدیو : تکرار برنامه ریزی عجیب فیفا برای بازی های انتخابی/ ازبکستان بعد از ایران بازی هایش را تمام می کند