تکذیب شایعه اعتصاب بازیکنان استقلال : مهاجم آبی ها می گوید که برای او تنها ...


مهاجم آبی ها می گوید که برای او تنها موفقیت استقلال مهم است. سایت رسمی باشگاه استقلال: مهاجم آبی ها می گوید که برای او تنها موفقیت استقلال مهم است.

سجاد شهباززاده می گوید برای رسیدن به عنوان فردی با کسی رقابت ندارد. او در این مصاحبه درباره موضوعات مختلفی حرف می زند. با گذشت یک هفته از شروع تمرینات وضعیت استقلال را چطور می بینی؟ شروع خوبی در تمرینات داشتیم و در یک هفته گذشته تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم که امیدوارم این تمرینات بتواند در نیم فصل سختی که پیش روی داریم به ما در نتیجه گیری کمک کند. آرام آرام برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر آماده می شویم و امیدوارم به روند خوب استقلال ادامه دهیم.

امسال از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و پیشرفت خوبی داشته ایم که به کسب نتایج مطلوب هم کمک کرده است. بزرگترین مانع استقلال را در نیم فصل دوم مشکلات داخلی می دانی یا حریفان لیگ برتر؟ مشکلات در استقلال همیشه بوده است و ما روزهای سختی را پیش روی داریم. دوست داریم باشگاه فضا را به نحوی برای ما آماده کند تا با تمرکز کامل تنها در زمین مسابقه به پیروزی فکر کنیم. مشکلات همیشه بوده است اما تلاش می کنیم تا تاثیر این اتفاقات کم باشد. پس شایعه اعتصاب بازیکنان در هفته پیش رو را تکذیب می کنی؟

 صد در صد همین طور است و اعتصابی در کار نیست اما باید همه چیز برای موفقیت استقلال آماده باشد. در نیم فصل دوم حریفان با ذهنیت دیگری برابر ما به میدان خواهند آمد و تمامی دیدار ها برای استقلال سخت است و به همین دلیل است که می گوییم باشگاه باید شرایطی را آماده کند که بتوانیم در نتیجه گیری موفق باشیم. با وضعیت فعلی استقلال چقدر امیدوار به حفظ روند خوب تیم در نیم فصل دوم هستید؟ تلاش همه بازیکنان ما این است که در نیم فصل دوم هم به موفقیت برسیم و یک جام به هواداران هدیه بدهیم. ما باید کار خودمان را بی توجه به این مسائل انجام دهیم تا به هدفمان که کسب جام است، برسیم. در آغاز و میانه فصل برای حضور در استقلال از پیشنهادات خارجی خود گذشتی، فکر نمی کنی از این موضوع پشیمان شوی؟

 دوست نداشتم در مورد این موضوع صحبت کنم اما این تصمیمی بود که به اتفاق تیم گرفتم و هرگز از این تصمیم پشیمان نخواهم شد. محکم بر سر تصمیم خودم ایستاده ام و حالا که در استقلال هستم فقط برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد. وضعیت تیم ملی امید را در مسابقات انتخابی المپیک چگونه می بینی؟ بازی اول آنها برابر سوریه را ندیدم اما از نتیجه بدست آمده خوشحال شدم و برای آنها در دیدار روز جمعه برابر قطر آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم که این تیم شایسته بتواند پس از سال ها به المپیک صعود کند. صحبتی از قول تو در رسانه ها مبنی بر رقابت با دیگر مهاجمان بر سر آقای گلی مطرح شده است.

 در فصل جاری باشگاه ما یک کار خوبی انجام داده است و تمامی مصاحبه ها با هماهنگی باشگاه انجام می شود اما متاسفانه بعضی از دوستان خبرنگاران کم لطفی می کنند و صحبتهایی را از قول ما می نویسند. من به همه احترام می گذارم اما تنها می توانم بگویم با کسی رقابتی ندارم و برای من تنها موفقیت استقلال مهم است.

 همه می دانند که هوادار جدی رونالدو هستی، اما در هفته گذشته مسی بهترین بازیکن جهان شد. فکر می کنم در سالهای بعد این دو بازیکن شانس کمتری برای کسب این عنوان خواهند داشت. دوست داشتم تا امسال هم رونالدو برنده این جایزه باشد تا سه سال پشت سر هم این عنوان را کسب کند اما فکر می کنم با توجه به نمایش نیمار، او از هر کسی بیشتر شایسته این عنوان بود.


ویدیو : تکذیب شایعه اعتصاب بازیکنان استقلال