تکذیب اخراج عوامل پخش مسابقات ورزشی : مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما با تکذیب ...


مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما با تکذیب خبر اخراج عوامل پخش مسابقه فوتبال اسپانیا و ایتالیا و والیبال ایران و ایتالیا اعلام کرد مدیر شبکه سه به دلیل طاقت‌فرسا بودن فعالیت همکاران پخش مسابقات ورزشی از آنها تشکر کرده است. خبرگزاری مهر: مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما با تکذیب خبر اخراج عوامل پخش مسابقه فوتبال اسپانیا و ایتالیا و والیبال ایران و ایتالیا اعلام کرد مدیر شبکه سه به دلیل طاقت‌فرسا بودن فعالیت همکاران پخش مسابقات ورزشی از آنها تشکر کرده است.

سیدتقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما درباره شایعه اخراج ناظر پخش، تهیه کننده و کارگردان پخش فوتبال اسپانیا و ایتالیا و والیبال ایران و ایتالیا گفت: پس از اطلاع‌رسانی شما من این موضوع را پیگیری کردم و این اتفاق از اساس تکذیب شد. به هیچ عنوان بحث برخورد، اخراج و از این حرف‌ها نبوده است.

وی افزود: حتی به خاطر تلاش طاقت فرسایی که همکاران در پخش شبکه داشتند از طرف مجید زین‌العابدین رییس شبکه سه از دوستان تشکر شد چراکه همکاران با تلاش بسیار بازی‌ها را به نحوی مطلوب با کمترین حاشیه به علاقمندان فوتبال و والیبال ارائه دادند.

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما یادآور شد: این کار بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و بخش زیادی از زمان همکاران ما را می‌گیرد و آنها کارشان را خوب انجام داده‌اند.

سهرابی همچنین درباره حضور بانوان محجبه در میان تماشاگران بازی والبیال ایران کوبا، توضیح داد: آنها شهروندان ایرانی مقیم هاوانا بودند که برای تشویق بازیکنان آمده بودند. حضور آنها نیز انصافا قابل تقدیر بود. این بانوان گرچه تعداد انگشت شماری از جمعیت آن سالن را تشکیل می‌دادند اما به خوبی هموطنان را تشویق کردند. شکر خدا تشویقشان نیز موثر بود و با یاری خدا یارهای ایران بازی را بردند.

 پخش برخی تصاویر از تماشاگران در مسابقه فوتبال اسپانیا و ایتالیا و والیبال ایران و ایتالیا حواشی فراوانی به همراه داشت که شایعه اخراج عوامل پخش شبکه سه نیز از آن جمله بود. البته عزت الله ضرغامی مدیر رسانه ملی نیز در هفته گذشته توضیحاتی در این باره ارائه و تاکید کرد باید این مسابقات را با رعایت موازین پخش کرد.


ویدیو : تکذیب اخراج عوامل پخش مسابقات ورزشی