تکذیبیه صادق محصولی : دفتر صادق محصولی در واکنش به انتشار برخی اخبار در اطلاعیه ...


دفتر صادق محصولی در واکنش به انتشار برخی اخبار در اطلاعیه ای اعلام کرد: محصولی تاکنون از امکانات دولتی استفاده شخصی نکرده است. خبرگزاری فارس: در پی انتشار خبری درباره استفاده شخصی محمدصادق محصولی وزیر دولت احمدی‌نژاد از امکانات دولتی در برخی رسانه‌ها دفتر وی تکذیبیه را به شرح زیر صادر و نسخه‌ای از آن را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد.

در متن این تکذیبیه آمده است:

1- هیچ خودرویی تحویل وزیر نبوده که استفاده شخصی کند بلکه خودرو بر مبنای پروتکل حفاظتی در اختیار تیم حفاظتی (تحت امر نیروی انتظامی) بوده که تیم حفاظت قبلاً آن‌ها را مسترد کرده است.

2- آقای محصولی نه تنها از امکانات دولتی استفاده شخصی نکرده است بلکه در طول دولت نهم و دهم از دریافت حقوق ماهیانه خود امتناع کرده و با هماهنگی وزارت دادگستری حقوق ماهیانه‌اش به حساب ستاد دیه کشور جهت آزادی زندانیان نیازمند پرداخت شده است.

3- خوب است سوالی از وزرای اصلاح طلب اسبق کشور (حداقل سه وزیر) پرسیده شود که تا چند سال بعد از اتمام مسئولیتشان در وزارت کشور، همچنان خودروهای وزارت کشور در دست آن‌ها باقی بود و یا همچنان باقی است؟

4- این اقدام غیر اخلاقی و سخیف که برای مقابله با یک نفر به خاطر مواضع صریحش در نقد جریان فتنه و فتنه گران مطرح می‌شود، نشان از ضعف زیاد جریان اصلاح طلبی می‌دهد که متوسل به انتشار این گونه‌ای مطالب کذب شده‌اند.


ویدیو : تکذیبیه صادق محصولی