توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری شد : حسین توکلی و سجاد انوشیروانی به ترتیب ...


حسین توکلی و سجاد انوشیروانی به ترتیب به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی وزنه‌برداری بزرگسالان و جوانان ایران منصوب شدند. سایت فدراسیون وزنه برداری: حسین توکلی قهرمان المپیک 2000 سیدنی و سرمربی موقت تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان، پس از مسابقات جهانی جوانان با جلب حداکثری موافقت اعضای کمیته فنی فدراسیون و تائید علی مرادی رییس این فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب و منصوب شد.

بر همین اساس قرار شد توکلی اعضای دو تیم «الف» و «ب» را برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی پیش‌رو انتخاب کرده تا آنها پس از عبور از فیلترهای مختلف و مدنظر فدراسیون و کمیته فنی به مسابقات مذکور که قرار است در تایلند و آمریکا برگزار شود، اعزام شوند.

همچنین با در نظر گرفتن ترافیک سنگین کاری و برنامه فشرده‌ای که تیم ملی بزرگسالان کشورمان تا زمان اعزام به مسابقات مذکور پیش رو دارد، کمیته فنی با تائید رییس فدراسیون وزنه‌برداری سجاد انوشیروانی را برای سرمربیگری تیم جوانان با اکثریت آرا انتخاب کرد.

انوشیروانی پس از گرفتن رأی اعتماد از کمیته فنی قرار است به زودی دو دستیار (کمک مربی) خود را معرفی کند تا کمیته فنی ضمن ارزیابی عملکرد آنها نظر خود را در این خصوص در جلسات بعدی این کمیته اعلام کند.


ویدیو : توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری شد