توکلی خبر داد آغاز تکمیل ظرفیت کنکور ۹۲ از ساعت ۱۶ امروز/ ظرفیت پذیرش: بیش از ۱۰ هزار نفر :



تکمیل ظرفیت کنکور 95 , تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 95 , آغاز مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در بیش از 40 رشته

توکلی خبر داد
آغاز تکمیل ظرفیت کنکور ۹۲ از ساعت ۱۶ امروز/ ظرفیت پذیرش: بیش از ۱۰ هزار نفر

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز تکمیل ظرفیت کنکور ۹۲ از ساعت ۱۶ امروز خبر داد.

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به آغاز تکمیل ظرفیت کنکور 92 از امروز، گفت: نظر به اینکه بعضی از دانشگاه‌ها و موسسات پس از اعلام نتایج آزمون سراسری سال 92 علاوه بر ظرفیت‌های مندرج در دفترچه‌های راهنمای رشته‌های تحصیلی دفترچه شماره 2 برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده‌اند یا متقاضی تکمیل ظرفیت در برخی رشته‌ها هستند، زمانی برای تکمیل ظرفیت این دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود:بر اساس ضوابط مندرج در اطلاعیه درباره اعلام ظرفیت پذیرش رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی آزمون سال 92، تمام داوطلبان حاضر در این آزمون می‌توانند بر اساس ضوابط مندرج در اطلاعیه مذکور که دیروز یکشنبه 7 آبان‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است

 

و همچنین دفترچه‌های راهنمای 1 و 2 و سایر اطلاعیه‌های مربوط از ساعت 16 امروز دوشنبه 6 آبان‌ماه تا یکشنبه 12 آبان ماه به سایت سازمان مراجعه و ضمن اطلاع از کد رشته‌ محل‌های مربوط و پس از پرداخت وجه مربوط به مبلغ 35 هزار ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تعداد انتخاب‌های مجاز داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت گفت: بر اساس ضوابط درنظر گرفته شده، هر داوطلب می‌تواند حداکثر 10 کد رشته محل را مطابق ضوابط انتخاب و در فرم انتخاب رشته در فرم مربوطه ثبت کنند.

توکلی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های اعلام شده برای تکمیل ظرفیت کنکور 92 تاکید کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت جمعا 10 هزار و 455 نفر برای 910 کد رشته محل است.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در توضیح ظرفیت‌های اعلام شده به تفکیک دانشگاه‌های مختلف اذعان داشت: از تعداد 10 هزار و 455 ظرفیت در نظر گرفته شده 4 هزار و 526 نفر برای 257 کد رشته محل در دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم سابق)، 4 هزار و 23 نفر از 151 کد رشته محل برای دوره‌های روزانه و 1906 نفر برای 102 کد رشته محل در دوره شبانه پذیرفته می‌شوند.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد:‌برای تکمیل ظرفیت مربوط به رشته‌‌های دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی، اطلاعیه لازم توسط سازمان سنجش در اواخر آذرماه منتشر می‌شود که زمان دقیق انتشار این اطلاعیه‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تصریح کرد: فهرست اسامی تمام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت اواخر دی ماه 92 اعلام می‌شود./فارس


ویدیو : توکلی خبر داد آغاز تکمیل ظرفیت کنکور ۹۲ از ساعت ۱۶ امروز/ ظرفیت پذیرش: بیش از ۱۰ هزار نفر