توهین ورمیلیو به یک ایرانی در اینستاگرام : پاسور ایتالیایی تیم والیبال پیکان ...


پاسور ایتالیایی تیم والیبال پیکان در صفحه شخصی خود به یک هوادار ایرانی اهانت کرد. خبرگزاری فارس: ظاهراً حواشی دیدار تیم‌های پیکان و بانک سرمایه تمامی ندارد و والریو ورمیلیو دست بردار نیست. با وجود اینکه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تلاش کرد با درنظر گرفته برخی محرومیت‌ها و جرائم مالی پرونده را ببندد، اما پاسور ایتالیایی و پرحاشیه تیم پیکان دلش نمی‌خواهد پرونده این مسابقه بسته شود.

چندی پیش لوکاس ژیگادلو، پاسور لهستانی تیم والیبال بانک سرمایه اظهار داشت: رفتارهای ورمیلیو غیرقابل تحمل است. وقتی بازی تمام شد، ورمیلیو در میان بازیکنان پیکان به رختکن رفت، اما چند دقیقه بعد به کمک دو نفر دیگر طوری به زمین آمد که به نظر می‌رسید به‌شدت مصدوم شده و نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد.

این اظهارات ژیگادلو واکنش ورمیلیو را به همراه داشت. کاپیتان ایتالیایی پیکان در حالی که بازیکنان این تیم ممنوع‌المصاحبه هستند در صفحه اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:  این کبودی و خون مردگی بهبود یافته، بعد از همان ضربه‌ای که از پشت سر به من زده شد. بالاخره یک نفر تاوان این جریان را خواهد داد و او کسی است که در روزنامه‌ها دروغ گفته است، آقای ژیگادوو! عزیزان، حال من خوب است چون اعتقاد دارم که خداوند از حقیقت محافظت می کند؛ به وقتش...!

تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام , اینستاگرام ایرانی , اینستاگرام بازیگران ایرانی

در همین پستی که ورمیلیو منتشر کرده است مخاطبان زیادی نظرات خود را نوشته‌اند، اما به نظر می‌رسد که پاسور پرحاشیه پیکانی‌ها نمی‌خواهد که اتفاقات را فراموش کند، چراکه وی یکی از مخاطبان را خطاب قرار داده و نوشت: آیا شما این حرف های بد رو از دهان من شنیدید؟ آیا کسی که برای تیم مهدوی بازی نمی‌کند گفته که من بد حرف زدم؟ بدون شک خیر. تو یک حیوان و آدم ترسو مثل او هستی.

کاربران ایرانی اینستاگرام , بیشترین فالوور در اینستاگرام ایرانی , انتشار عکس بدون حجاب همسر یک فوتبالیست ایرانی در اینستاگرام

این اهانت و بی‌احترامی به یک مخاطب ایرانی در حالی رخ داده است که بازیکنان بانک سرمایه هم بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بودند که ورمیلیو در جریان بازی به بازیکنان، مردم و کشور ایران توهین کرده بود و حالا شاید این اظهارات پاسور پیکان در صحفه شخصی‌اش سندی باشد برای اثبات ادعای بازیکنان بانک سرمایه.


ویدیو : توهین ورمیلیو به یک ایرانی در اینستاگرام