توهین در دولت احمدی‌ نژاد جای نقد را گرفت : یک استاد سطح عالی حوزه علمیه قم ...


یک استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینكه نباید به بهانه نقد، تخریب و هتک كرد، تاكید كرد: در سال‌های گذشته به دلیل رویكرد دولت قبل، فضای نقد از بین رفت و جای آن را هتک و توهین گرفت و آقای روحانی می‌خواهد به تلطیف و سالم‌سازی فضا بپردازد. خبرگزاری ایلنا: یک استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینكه نباید به بهانه نقد، تخریب و هتک كرد، تاكید كرد: در سال‌های گذشته به دلیل رویكرد دولت قبل، فضای نقد از بین رفت و جای آن را هتک و توهین گرفت و آقای روحانی می‌خواهد به تلطیف و سالم‌سازی فضا بپردازد.

آیت‌الله محسن غرویان  با اشاره به صحبت اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینكه نباید آرایش خشم را در جامعه ترویج كرد، گفت: در جامعه مردم‌سالار دینی، وقتی می‌پذیریم كه براساس رای‌‌گیری از مردم، كشور را مدیریت كنیم، معنایش این است كه قواعد بازی باید توسط همه گروه‌ها رعایت شود.

وی ادامه ادامه داد: آقای روحانی به دنبال این است كه با احترام به طرف مقابل، می‌توان گروه‌ها و افراد را نقد كرد و معنای نقد تخریب و توهین نیست و نباید به بهانه نقد، تخریب و هتك كرد.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی(ص) با اشاره به رویكرد سال‌های گذشته توسط دولت قبل اظهار داشت: در سال‌های گذشته به دلیل رویكرد دولت قبل، فضای نقد از بین رفت و جای آن را هتک و توهین گرفت و آقای روحانی می‌خواهد به تلطیف و سالم‌سازی فضا بپردازد.

غرویان در پاسخ به این سوال كه چرا برخی از وحدت جامه هراس دارند و سعی در ایجاد تشنج می‌كنند؟ تصریح كرد: برخی افراد روحیه آرامی دارند و برخی نیز به ماجراجویی، كشمكش و نزاع گرایش دارند. آقای روحانی ذاتا معتقد به فضای آرام و رفتار مسالمت‌آمیز و صلح جویانه‌ است و اعتقاد دارد كه می‌توان جامعه را با استفاده از گرایش‌های مختلف با حفظ آرامش اداره كرد.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم افزود: برخی‌ها هم روحیه‌شان همانند دولت قبل است كه درصدد رویارویی گروه‌ها با یكدیگر و ایجاد فضای ناآرام و حذف هستند.

وی در پایان ابراز داشت: البته مردم نشان دادند كه خواهان فضای آرام و برادرانه‌اند و سیاست و سیاستمداری به نشانه تنازع را نمی‌خواهند.


ویدیو : توهین در دولت احمدی‌ نژاد جای نقد را گرفت