تولد دوقلوی دوم «راجر فدرر» +عکس : راجر فدرر، تنیسور حرفه ای مشهور سوئیسی ...


راجر فدرر، تنیسور حرفه ای مشهور سوئیسی و مرد شماره 4 تنیس دنیا بار دیگر پدر شد. وی که بخاطر حضور در کنار همسر باردارش، میرکا، از رقابت های مادرید کنار کشیده بود، روز سه شنبه در حساب توئیتر خود اعلام کرد: «من و میرکا واقعاً خوشحالیم از اینکه بهتون بگیم لئو و لنی امشب به دنیا اومدن.»      
پادشا: راجر فدرر، تنیسور حرفه ای مشهور سوئیسی و مرد شماره 4 تنیس دنیا بار دیگر پدر شد. وی که بخاطر حضور در کنار همسر باردارش، میرکا، از رقابت های مادرید کنار کشیده بود، روز سه شنبه در حساب توئیتر خود اعلام کرد: «من و میرکا واقعاً خوشحالیم از اینکه بهتون بگیم لئو و لنی امشب به دنیا اومدن.»

به گزارش پادشا به نقل ازdailymail؛ فدرر که دوقلوهای دختر 4 ساله ای به نام های میلا و شارلین هم دارد، در صفحه فیسبوک خود گفته بود: «تصمیم گرفتم از رقابت های مادرید کناره گیری کنم تا بتونم تو هفته های آخر بارداری همسرم میرکا کنار خونواده باشم. از طرفدارام معذرت می خوام و امیدوارم سال دیگه به مادرید برگردم. من نزدیک خونه م تمرین می کنم و از اینکه دوباره به تور برگردم هیجانزده ام.»

هنوز چیزی از تولد این دو پسر نگذشته که جوک ها و شوخی های زیادی در مورد آینده آنها منتشر شده و همه پیش بینی می کنند که این دو پسر و همچنین دخترهای دوقلوی فدرر در آینده قهرمان های تنیس دنیا خواهند شد.

راجر فدرر , عطر راجر فدرر , بیوگرافی راجر فدرر

ست ورزشی راجر فدرر نایک , دوقلو های راجر فدرر , پوشش و لباس تنیس راجر فدرر

تحقیق درباره تنیس راجر فدرر , راجر فدرر ملیت , خرید عطر راجر فدرر


ویدیو : تولد دوقلوی دوم «راجر فدرر» +عکس