تولد دوباره شلبی کبرا 427! +عکس : "کارول شلبی" با معرفی شلبی کبرا 427 یکی از ...


"کارول شلبی" با معرفی شلبی کبرا 427 یکی از نمادین‌ترین خودروهای تمام دوران ها را معرفی کرد. به مناسبت پنجاهمین سالگرد معرفی این رودستر کلاسیک نسخه تولید محدود "پنجاهمین سالگرد شلبی کبرا 427" عرضه شده است. عصرایران - محمد مهدی حیدرپور: "کارول شلبی" با معرفی شلبی کبرا 427 یکی از نمادین‌ترین خودروهای تمام دوران ها را معرفی کرد. به مناسبت پنجاهمین سالگرد معرفی این رودستر کلاسیک نسخه تولید محدود "پنجاهمین سالگرد شلبی کبرا 427" عرضه شده است.

تبریک تولد , کیک تولد , تم تولد

برای پیشرانه این خودرو امکان سفارش مدل 400 اسب بخاری تا مدل افسانه ای بلوک بزرگ 427 که 700 اسب بخار نیرو تولید می کند، وجود دارد. بدنه این خودرو که تنها 50 دستگاه از آن تولید می شود از جنس فایبرگلاس و یا آلومینیوم قابل سفارش است.

تولد , لوازم تولد , پیام تبریک تولد

قیمت نسخه پنجاهمین سالگرد شلبی کبرا 427 با بدنه فایبرگلاس 119,995 دلار و با بدنه آلومینیومی 179,995 دلار تعیین شده است. این در شرایطی است که برای نصب پیشرانه و جعبه دنده با توجه به بدنه انتخاب شده باید هزینه اضافی پرداخت شود و در نهایت قیمت کیت کامل این خودرو می تواند به 250 هزار دلار افزایش یابد.

متن تبریک تولد , آهنگ تولد , اس ام اس تولد

در داخل خودرو فرمان چوبی با سه بازو و کف پوش های پنجاهمین سالگرد خودنمایی می کند. پوشش وینیلی ادوات داخلی به صورت استاندارد ارائه می شود و با صرف هزینه بیشتر امکان سفارش روکش های چرم نیز وجود دارد.

هدیه تولد , دانلود آهنگ تولد , تولد امام رضا

کادو تولد , اس ام اس تبریک تولد , متن تولد

عکس تبریک تولد , سنگ ماه تولد , دانلود اهنگ تولد

فال روز تولد , شعر تولد , تم تولد پسرانه

تولد مبارک , پیام تبریک تولد رسمی , تم تولد دخترانه


ویدیو : تولد دوباره شلبی کبرا 427! +عکس