تولد بچه‌ «صخره‌پَر» کمیاب در آمریکا +عکس : یک بچه‌ «صخره‌پَر» که گونه بسیار ...


یک بچه‌ «صخره‌پَر» که گونه بسیار کمیابی از «بُزگوزن‌»های کوتوله است، ماه گذشته در باغ وحش «لینکولنِ» آمریکا متولد شد. ایسنا: یک بچه‌ «صخره‌پَر» که گونه بسیار کمیابی از «بُزگوزن‌»های کوتوله است، ماه گذشته در باغ وحش «لینکولنِ» آمریکا متولد شد.

مسئولان این باغ وحش از میان پنج نام پیشنهادی سواحیلی در نهایت با اکثریت آراء نام «آشا» به معنای «امید» را برای این «صخره‌پَر» ماده برگزیدند. آشا دومین بچه «صخره‌پَر» متولد شده از والدین خود است که در چارچوب برنامه نجات گونه‌ها (SSP) به این باغ وحش آورده شده‌اند.

به گزارش ساینس ورلدریپورت، آشا از نظر تغذیه به صورت شبانه روزی تحت نظارت دقیق مسئولان باغ وحش است تا از تغذیه صحیح و مناسب آن اطمینان حاصل شود. از آنجا که مادرش قادر به نگهداری کافی از آن نیست لذا مسئولان باغ وحش به طور کامل از آشا نگهداری می‌کنند.

صخره‌پَرها از گونه بزگوزن‌های کوتوله هستند که اغلب در مرکز و شرق آفریقا زندگی می‌کنند. آنها به طور میانگین حدود 11 کیلوگرم وزن دارند. منطقه زندگی آنها با کمک غده‌های عرقی که روی صورتشان دارند شناخته می‌شود. آنها همچنین از شاخ‌های خود برای مبارزه با رقبا برای یافتن جفت استفاده می‌کنند.

عکس‌های کمیاب از دختران بومی آمریکا , تحصیل در آمریکا , انتخابات آمریکا

تبریک تولد , صدای آمریکا , کیک تولد


ویدیو : تولد بچه‌ «صخره‌پَر» کمیاب در آمریکا +عکس