توقف منچستریونایتد مقابل چلسی در خانه : آخرین دیدار از هفته دوم لیگ برتر انگلیس ...


آخرین دیدار از هفته دوم لیگ برتر انگلیس با توقف منچستر‌یونایتد برابر چلسی به پایان رسید. ایسنا: آخرین دیدار از هفته دوم لیگ برتر انگلیس با توقف منچستر‌یونایتد برابر چلسی به پایان رسید.

منچستر‌یونایتد و چلسی آخرین دیدار از هفته دوم لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه اولدترافورد برگزار کردند که این دیدار در پایان 90 دقیقه گلی در بر نداشت.

چلسی در این دیدار داوید لوئیز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و خوان ماتا و فرناندو تورس نیز از روی نیمکت ذخیره‌ها کار را شروع کردند. منچستری‌ها نیز در این دیدار چند غایب داشتند که خاویر هرناندز و نانی سرشناس‌ترین غایبان منچستر‌یونایتد در این دیدار بودند.

بازی در این دیدار روند آرامی را سپری کرد. اسکار در دقیقه بیست اولین خطر جدی این دیدار را به وجود آورد که ضربه این هافبک برزیلی از کنار دروازه به بیرون رفت . روبین فان پرسی دو دقیقه بعد شوت سنگینی به سمت دروازه چلسی زد که ضربه این بازیکن با فاصله کم به بیرون رفت. البته تصاویر تلویزیونی نشان داد توپ در این صحنه به پای برانیسلاو ایوانویچ برخورد کرد که از چشم داور دور ماند.

وین رونی در دقیقه 28 می‌توانست خود را به محبوب‌ترین بازیکن در اولدترافورد تبدیل کند که ضربه آرام او را پتر چک به خوبی مهار کرد.

بازی سپس روند آرامی به خود گرفت اما تیم کلورلی در دقیقه 38 یخ بازی را آب کرد و شوت سنگینی به سمت دروازه چلسی زد که با فاصله کم به بیرون رفت.

اسکار در دقیقه 43 با شوت فنی می‌توانست مهمان را در این دیدار پیش بیندازد که شوت او به مرکز دروازه رفت تا دخه‌آ مشکلی برای دریافت این توپ نداشته باشد. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات همه‌جانبه منچستریونایتد آغاز شد. جدی ترین صحنه مسابقه در دقیقه 55 رقم خورد که ول‌بک پاس طلایی وین رونی را با بی دقتی به بیرون زد تا همچنان عدد صفر در کنار اسم دو تیم در تابلوی ورزشگاه اولدترافورد قرار داشته باشد. سه دقیقه بعد ضربه شورله در موقعیت آفساید به دیرک دروازه اصابت کرد. بعد از این صحنه مورینیو فرناندو تورس را به جای دی‌بروین به میدان فرستاد.

وین رونی در دقیقه 77 با شوتی سنگین‌ خطرناک ظاهر شد اما ضربه او را پیتر چک به کرنر فرستاد. بازی سپس روند آرامی به خود گرفت تا اینکه منچستری ها می‌توانستد در دقیقه 87 گل ارزشمندی به ثمر برسانند که ضربه فان پرسی و اورا راهی غیر از چارچوب دروازه در پیش گرفت.


ویدیو : توقف منچستریونایتد مقابل چلسی در خانه