توضیح مدیر جام‌جم درباره قطع برنامه عارف : در پی قطع برنامه‌ی تبلیغاتی شامگاه ...


در پی قطع برنامه‌ی تبلیغاتی شامگاه یکشنبه محمدرضا عارف در شبکه جام‌جم سیما، مدیر این شبکه‌ی جهانی توضیحاتی را ارائه کرد. خبرگزاری ایسنا:  در پی قطع برنامه‌ی تبلیغاتی شامگاه یکشنبه محمدرضا عارف در شبکه جام‌جم سیما، مدیر این شبکه‌ی جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

 مدیر شبکه‌ی جهانی جام‌جم گفت: نوار ضبط‌شده‌ی این برنامه در حین پخش دچار اشکال فنی شد و تلاش همکاران فنی شبکه جام‌جم برای برطرف کردن مشکل در کوتاه‌ مدت زمان میسر نشد؛ لذا مسؤولان صداوسیما تصمیم گرفتند برای محفوظ ماندن حق این نامزد محترم، برنامه‌ی کامل را مجددا شب جمعه (دهم خرداد ماه) پخش کنند.

مدیر شبکه جام‌جم توضیح داد: البته این برنامه پس از رفع اشکل برای مخاطبان ایرانی ساکن در آمریکا و آسیا پخش شد اما هم‌وطنان در اروپا نتوانستند این برنامه را مشاهده کنند که ان‌شاالله با پخش کامل و مجدد این برنامه در زمان اعلام شده، این عزیزان نیز شاهد برنامه‌های تبلیغاتی این نامزد خواهد بود.

وی با اشاره به فشردگی زمان ضبط برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری در موعد مقرر و تلاش برای پخش این برنامه‌ها در زمان‌های اعلام شده، وجود اشکالات فنی از این دست را محتمل دانست و با عذرخواهی از مخاطبان این برنامه و نامزد انتخاباتی، افزود: این برنامه به هیچ وجه اصلاح محتوایی نداشته است و همان‌طور که توضیح داده شد اشکال فنی موجب بروز این مساله شده است.

 یکشنبه شب نوبت پخش برنامه محمدرضا عارف در شبکه جام‌جم بود که پس از 15 دقیقه از آغاز پخش آن، به دلیل نقص فنی متوقف شد.

شبکه جام‌جم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زیرنویس اعلام کرد که این برنامه در زمان دیگری پخش خواهد شد.

در اولین زیرنویس اعلام شد: بینندگان محترم به علت قطع صدا، ادامه برنامه انتخاب ایرانی تا چند لحظه دیگر.

در ادامه اعلام شد: به علت عدم رفع اشکال فنی نوار، این برنامه در اسرع وقت پخش خواهد شد.

دقایقی بعد نیز این زیرنویس پخش شد که "با عرض پوزش به علت مشکل فنی، برنامه در فرصت مناسب پخش می‌شود".

با گذشت یک ساعت از زمان آغاز برنامه و پایان یافتن مدت زمان در نظر گرفته شده برای آن (60 دقیقه)، پخش این برنامه ادامه پیدا نکرد.


ویدیو : توضیح مدیر جام‌جم درباره قطع برنامه عارف