توضیح فرمانده‌ناجا درباره پرونده قتل عضو سپاه : سردار اسماعیلی مقدم روز شنبه ...


سردار اسماعیلی مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اخبار منتشر شده درباره قتل یک عضو سپاه پاسداران در شهرستان کرج اظهار داشت: قتل یکی از برادران سپاه در شهرستان کرج را تایید می کنیم اما هنوز در مورد علت و انگیزه آن هیچ سر و نخی به دست نیامده است. خبرگزاری مهر: سردار اسماعیلی مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اخبار منتشر شده درباره قتل یک عضو سپاه پاسداران در شهرستان کرج اظهار داشت: قتل یکی از برادران سپاه در شهرستان کرج را تایید می کنیم اما هنوز در مورد علت و انگیزه آن هیچ سر و نخی به دست نیامده است.

 پلیس آگاهی در حال رسیدگی به این پرونده است. ضمن این که موضوع را به حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران ارجاع داده ایم تا آنها هم در خصوص انگیزه و شناسایی قاتلان تحقیقات را دنبال کنند. فعلا در این باره نمی توانم بیشتر اظهار نظر کنم.

وی با اشاره به این که تمامی خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در هفته نیروی انتظامی ترخیص می شوند افزود: خبر خوش ما برای مردم در هفته نیروی انتظامی این است که خودروها و موتورسیکلت های توقیفی که به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توقیف شده اند و هیچ گونه منع قضایی ندارند با تسهیلات در نظر گرفته شده به امید این که دیگر تخلف نکنند ترخیص خواهند شد.

وی در مورد این که آیا پلیس می خواهد تخفیف هایی را در مورد جریمه منظور کند که وی در پاسخ گفت: ما خیلی دوست داریم به مردم در این زمینه تسهیلاتی ارائه شود اما دادن تخفیف از اختیارات پلیس نیست. البته در هفته نیروی انتظامی تلاش می کنیم با تشدید خدمات دهی برخی مراجعات اضافه را کاهش دهیم.

رئیس پلیس کشور در مورد شعار مردم داری نیروی انتظامی اظهار داشت: مردم داری اولین اولویت نیروی انتظامی است و ما باید در این حوزه بسیار فعال عمل کنیم. ضمن این که در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم ایشان وظیفه نیروی انتظامی را بسیار سنگین داشته و آن را مانند نگه داشتن آب و آتش در کنار هم دانستند. تلاش ما این است که دچار افراط نشویم.


ویدیو : توضیح فرمانده‌ناجا درباره پرونده قتل عضو سپاه