توضیح عملیات دو طبقه كردن بزرگراه صدر : شهردار تهران با اشاره به آغاز عملیات ...


شهردار تهران با اشاره به آغاز عملیات اجرای دو طبقه كردن بزرگراه صدر در آینده نزدیك، گفت: تلاش می‌كنیم در زمان اجرای این پروژه، ترافیك این محدوده بیشتر نشود و پروژه به گونه‌ای انجام شود كه شهروندان ساكن در حاشیه آن مشكلی نداشته باشند. ساکن طبقه وسط , عملیات موصل , طبقه حساس

محمدباقر قالیباف با تاكید بر این كه اجرای پروژه دو طبقه كردن بزرگراه صدر تقریبا همزمان با اجرای تونل نیایش در آینده نزدیك به طور رسمی آغاز خواهد شد، گفت: با توجه به این كه در حال حاضرترافیك بزرگراه صدر سنگین است، تلاش می‌كنیم در زمان اجرای پروژه دوطبقه كردن بزرگراه، ترافیك این محدوده بیشتر نشود و پروژه به گونه‌ای انجام شود كه هیچ مشكلی برای این بزرگراه و شهروندانی كه در حاشیه آن زندگی می‌كنند، به وجود نیاید.

قالیباف با بیان این كه برای این پروژه‌ حداقل فضای كارگاهی را به كار می‌گیریم، تاكید كرد: به زودی عملیات حذف دكل‌های فشارقوی برق كه در وسط این بزرگراه قرار دارد، انجام و بلافاصله عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

همچنین مازیار حسینی ـ معاون فنی و عمران شهردار تهران ـ نیز جمع شدن دکل‌های برق فشار قوی در بزرگراه صدر را از الزامات این طرح برشمرد و گفت: این اتفاق برای مردم تهران و خصوصا شهروندانی که محل کار یا سکونت آنها در مجاورت این بزرگراه بوده، همراه با خیر و بركت خواهد بود.

حسینی خاطر نشان کرد: با جمع‌آوری این دکل‌ها و ایجاد سیستم تونل کابل‌های انتقال نیرو، ضمن بهبود نمای ظاهری شهر، مضرات زیست محیطی ناشی از وجود دکل‌های برق فشار قوی و میدان مغناطیسی پیرامون آنها کاملا رفع خواهد شد.

اعضای شورای شهر تهران روز گذشته از مراحل اجرایی پروژه تونل توحید كه قرار است به بزرگراه دو طبقه صدر متصل شود بازدید كرده‌اند.

منبع : خبرگزاری ایسنا


ویدیو : توضیح عملیات دو طبقه كردن بزرگراه صدر