توضیح رضا صادقی درباره حضور در برنامه "آکادمی موسیقی" : رضا صادقی در کنسرت ...


رضا صادقی در کنسرت شب گذشته خود درباره پرونده مجید بهرامی ، آکادمی موسیقی و از قیمت بالای بلیت‌های کنسرت گلایه کرد. کنسرت هفته گذشته رضا صادقی علاوه بر استقبال قابل توجه مخاطبانش، حاوی نکات جالبی بود.  رضا صادقی در کنسرت شب گذشته خود درباره پرونده مجید بهرامی ، آکادمی موسیقی و از قیمت بالای بلیت‌های کنسرت گلایه کرد.

کنسرت هفته گذشته رضا صادقی علاوه بر استقبال قابل توجه مخاطبانش، حاوی نکات جالبی بود.

 این خواننده در این کنسرت قطعات پر طرفداری از قبیل «چراغا روخاموش کن» و «وایسا دنیا » را خواند و برای اولین بار قطعه اجتماعی - سیاسی «شیر خسته» را نیز بصورت زنده اجرا کرد.

*تقدیر از حرکت مردمی برای درمان مجید بهرامی

صادقی در بخش های بین قطعات برخی نکات جالب را عنوان کرد که با استقبال شدید مخاطبان رو به رو شد. او ابتدا گفت: «قبل از اینکه بروی صحنه بیایم ، بواسطه یکی از دوستان خبرنگار، موفق شدم با برادر «مجید بهرامی» بصورت تلفنی صحبت کنم و جویای اوضاع او باشم.

خوشحالم از اینکه من ، رضا صادقی امروز برای اولین بار به شما این خبر را بدهم که درآمد کنسرت های خیریه بالاخره از سوی دوستان خوب برگزار کننده به حساب بیمارستان محل بستری این هنرمند خوب کشورمان واریز شده و هزینه عمل و درمان قطعی او به صورت کامل از برنامه‌های خیریه تامین شد و برخی خیرین هم با کمک هایشان باعث شدند این هزینه بصورت یکجا به حساب بیمارستان واریز شود. از طرف خودم، محسن یگانه و بنیامین دست همه شما را می بوسم و امیدوارم همیشه این حرکت ها در کشور تداوم داشته باشد. »

*انتقاد از قیمت بالای بلیت کنسرت

صادقی در بخش دیگری از صحبت هایش نیز با انتقاد از قیمت های بالای بلیت برنامه های زنده در تهران گفت: « هرچند می دانم که همه دوستان تهیه کننده از این حرف من دلگیر خواهند شد ولی من از همه آنها می خواهم که خواهان سود کمتری باشند تا قیمت بلیت ها تا این حد بالا نباشد. من همین جا با صداقت تمام می گویم که قیمت بلیت ها، به هیچ وجه به خواننده و ارکستر ارتباطی ندارد و فقط دوستان تهیه کننده هستند که در مورد آن نظر می‌دهند.

فقط برای من بزرگترین افتخار است که مخاطبان ام برای شنیدن کارهایم می آیند و موظف ام که بهترین شرایط را برایشان فراهم کنم و تا جایی که امکانش است این حضور را آسان تر کنم. اگر به من باشد دوست دارم یک اجرای مجانی و رایگان را برای همه مخاطبان ام داشته باشم تا به آنها نشان دهم که چقدر برایشان ارزش قائل‌ام. »

*داوری در آکادمی موسیقی ایرانی

این خواننده در انتهای برنامه اش نیز درباره شایعاتی که این روزها در مورد «آکادمی موسیقی ایرانی» با داوری او منتشر شده گفت: « یکی از نوازنده های خوب کشورمان به نام «یاشار خسروی» با من تماس گرفتند و ماجرای این برنامه را عنوان کردند و از من برای حضور به عنوان داور مهمان دعوت کردند.

من به محض اینکه فهمیدم موزیسین معتبری مثل «پویا نیک پور» در آن حضور دارد گفتم قطعا اگر پویا نیک پور هست من هم همه سعی ام را می کنم که در آن نقشی داشته باشم. ماجرا به همان یک تماس ختم شد و دیگر خبری نبود تا اینکه این خبر منتشر شد. خود من هم شوکه شدم. امیدوارم شرایط در ایران طوری شود که در فضایی بازتر بتوانیم برای پرورش جوانان مستعد علاقمند به موسیقی نقشی هر چند کوچک را داشته باشیم.»

*حاشیه ها

مازیار فلاحی هنگامی كه از سوی صادقی در سالن معرفی شد در واكنشی جالب كاپشن اش را در آورد و لباس مشكی اش را بوسید و با این حركت سالن را به هوا برد. او در واقع با این كار علاقه و ارادتش را به صادقی و گروه مشكی پوشان نشان داد.

* بهنوش بختیاری ، تینا پاكروان ، یاحا كاشانی و محمد رضا حسینیان نیز از مهمانان ویژه برنامه بودند.



ویدیو : توضیح رضا صادقی درباره حضور در برنامه "آکادمی موسیقی"