توضیح رضا حقیقی درباره عکس جنجالی : چند ماه قبل عکسی از رضا حقیقی منتشر شد ...


چند ماه قبل عکسی از رضا حقیقی منتشر شد که او به دوربین عدد 4 را نشان می دهد. روزنامه تماشا: چند ماه قبل عکسی از رضا حقیقی منتشر شد که او به دوربین عدد 4 را نشان می دهد.

سایت قانون چند روز قبل دوباره این عکس را بازنشر کرد، موضوعی که باعث ناراحتی حقیقی شد و او به آنها گفت این عکس را به خاطر برادرش گرفته بود: «باور کنید من استقلالی نیستم. یعنی هیچ وقت نبودم. داستان این عکس هم تا حدودی پیچیده است. عکس مربوط به زمانی است که در شیراز بودم و به اصرار برادر کوچکترم که استقلالی است و با هم کری داریم برای آنکه خوشحالش کنم مقابل دوربین موبایلش این ژست را گرفتم. بعدها موبایل برادرم خراب شد و برای تعمیر به تعمیرگاه رفت. متاسفانه تعمیرکار موبایل رسم امانتداری را به جا نیاورد و این عکس را که به نظرش می رسید می تواند حاشیه درست کند، از روی گوشی برادرم برداشت و آن را در فضای اینترنت منتشر کرد. من یک پرسپولیسی متعصب هستم و از اینکه عکسم با این ژست منتشر و باعث ناراحتی هواداران شده خیلی نارحتم و از آنها عذرخواهی می کنم.»

دانلود کامل فایل صوتی جنجالی آیت الله منتظری درباره اعدام سال 67 , کلیپ دعوا و درگیری لفظی علی ضیا و خسروی درباره پنالتی جنجالی , حرف‌های جنجالی خداداد درباره سحر و جادو


ویدیو : توضیح رضا حقیقی درباره عکس جنجالی