توضیح درباره وضعیت پرونده ستاد سوخت : وکیل مدافع محمد رویانیان ضمن تشریح آخرین ...


وکیل مدافع محمد رویانیان ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده ستاد سوخت که در شعبه پانزدهم دادسرای کارکنان دولت مطرح رسیدگی است گفت: این پرونده در دست بررسی است و هنوز منجر به صدور قرار نشده است. خبرگزاری تسنیم: کوهیار سالار وکیل مدافع محمد رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا پرونده ستاد سوخت به دادگاه ارسال شده است یا خیر اظهار کرد: پرونده فعلا در دست بررسی است و ما دفاعیات‌مان را ارایه کردیم که ان‌‌شاء‌الله  منجر به صدور قرار منع تعقیب شود.

وکیل مدافع رویانیان در پاسخ به این سئوال که با این حساب باز هم نیازی به حضور موکلش در دادسرا خواهد بود یا خیر گفت: به طور قطع، هر زمانی که دادسرا احضار کند، حضور می‌یابیم و هر مدرکی که بخواهند ارائه می‌کنیم. هر زمانی هم که از موکلم دعوت شده است، وی در دادسرا حضور یافته و از این بابت مشکلی ندارد.

سالار تاکید کرد: به طور قطع، پرونده با توجه به حجم سنگینش، نیاز به تحقیقات بیشتری دارد.

وکیل مدافع مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تهران اضافه کرد: به سلامت کار موکلم اعتماد دارم زیرا هر کاری هم که صورت گرفته برای کمک به موسسات و با دستور و مجوز بوده است. موکلم به هیچ وجه مبلغی به نفع شخصی خود برنداشته و هر چه بوده، کمک به موسسات آن هم با دستور و مجوز و بوده است.


ویدیو : توضیح درباره وضعیت پرونده ستاد سوخت