توضیح درباره خبر خرید هواپیماهای روسی : سازمان هواپیمایی کشوری با رد ادعای ...


سازمان هواپیمایی کشوری با رد ادعای خبرگزاری اسپوتنیک روسیه که به نقل از محمد خداکرمی(سرپرست این سازمان) خبر از این داده بود که ایران امیدوار است با استفاده از هواپیماهای روسیه وضعیت ناوگان خود را بهبود بخشد، در این رابطه توضیحاتی را درباره وضعیت دیدگاه‌های ایران در بازار هواپیمایی جهان ارائه کرد. عصر ایران: سازمان هواپیمایی کشوری با رد ادعای خبرگزاری اسپوتنیک روسیه که به نقل از محمد خداکرمی(سرپرست این سازمان) خبر از این داده بود که ایران امیدوار است با استفاده از هواپیماهای روسیه وضعیت ناوگان خود را بهبود بخشد، در این رابطه توضیحاتی را درباره وضعیت دیدگاه‌های ایران در بازار هواپیمایی جهان ارائه کرد.
 
طبق اعلام این سازمان، ایرلاین‌های ایرانی برای خرید ناوگان هواپیمایی جدید تمام گزینه‌های پیش‌رو را به دقت بررسی می‌کنند و به طور حتم تمام امکانات و انتخاب‌های خود را در قالب یک کشور یا شرکت هواپیماساز محدود نخواهند کرد.
 
این سازمان همچنین اعلام کرده که تمام پیشنهادهای مطرح شده در زمینه تامین ناوگان جدید را با دقت بررسی کرده و با رعایت تمامی جوانب فنی و ایمنی نسبت به وارد کردن هواپیماهای جدید عمل خواهد کرد.
 
با توجه به نیازهای حمل و نقل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تمام گزینه‌های موجود بر سر راه ناوگان هوایی ایران بررسی می‌شود و در صورت رسیدن به معیارهای لازم نسبت به خرید هواپیماهای جدید اقدام خواهد شد.
 
این سازمان تصریح کرده با توجه به لغو تحریم‌ها بازار بسیار گسترده‌ای در مقابل ایرلاین‌های ایرانی برای خرید هواپیما وجود دارد بر همین اساس سازمان هواپیمایی کشور با انجام مذاکراتی با شرکت‌های بزرگ هواپیماسازی دنیا سعی در فراهم کردن مقدمات لازم برای وارد کردن هواپیماهای مورد نیاز به عرصه هوایی ایران دارد.  


ویدیو : توضیح درباره خبر خرید هواپیماهای روسی