توضیح درباره حذف اشتباهی بارانه بگیران : اشتباه در حذف از لیست یارانه بگیران، ...


اشتباه در حذف از لیست یارانه بگیران، مسئله ای بود که امروز سخنگوی دولت به آن پرداخت و از مردمی که به تصور خود اشتباها از این لیست حذف شده اند، خواست مسئله را در سایتی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این منظور تهیه کرده، مطرح کنند. خبرآنلاین: اشتباه در حذف از لیست یارانه بگیران، مسئله ای بود که امروز سخنگوی دولت به آن پرداخت و از مردمی که به تصور خود اشتباها از این لیست حذف شده اند، خواست مسئله را در سایتی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این منظور تهیه کرده، مطرح کنند.

بسیاری از مخاطبان سرویس مشکلات مردم، کامنت گذاشته بودند و با شرح مختصری از زندگی و درآمد خود نوشته بودند که درآمدشان به اندازه ای نیست که بتوان آنها را در دهکهای ثروتمند جای داد. به همین دلیل اعتراض دارند ولی فرمانداریهای شهرستان به سخنان آنان گوش نمی دهد.

این مسئله در نشست امروز محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مطرح شد و نوبخت در پاسخ اذعان داشت اشتباه در حذف از لیست یارانه بگیران ممکن است.

سخنگوی دولت در پاسخ به سئوال خبرگزاری خبرآنلاین درباره حذف اشتباهی برخی از افراد از لیست یارانه بگیران گفت: درباره موضوع یارانه ها خدمت شما عرض کردم قبلا همواره جمع بندی برخی سایتها این بود و در هر مصاحبه ای صورت گرفت این سئوال را داشتند چرا این حذفیات انجام نمی شود؟ مرتب نیز این را می گفتند و زخم این سئوال همیشه تازه بود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مامور این کار شد. همان رسانه هایی که تا دیروز می پرسند چرا حذف نشد امروز درفش کاویانی بر دوش گرفته اند چرا اینها حذف شدند! اگر شما بخواهید ۱ میلیون را حذف کنید ۱ درصدش می شود ۱۰ هزار نفر. وقتی ۱۰ هزار نفر می خواهند معترض شوند قطعا این عدد، جمعی است. بگردید در این بین کارگریا معلمی را دنبال کنید و بپرسید او چرا حذف شده. این کمک به اجرای طرح هدفمندی نیست. هر کس معترض است در یک سایت که وزارت مربوطه اعلام کرده، باید مراجعه کند در آنجا اعتراض خود را بگویند.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: این را که یک نفر را بیابید کارگر یا تحت پوشش کمیته امداد است و یارانه او حذف شده این احتمال وجود دارد. وزارتخانه گفته اگر اشتباه کرده باشم اعتراض کنید. احتمال اشتباه یک درصد برای هر میلیون نفر می شود ۱۰ هزار نفر. حتما کسانی که علاقمند به اجرای قانون هستند مانند روزهایی که قرار بود اجرای قانون صورت گیرد باید الان هم کمک کنند. نه تشویق به حذف کنند و بعد افرادی را که اشتباه درباره آنها صورت گرفته پیدا کنند و این مسئله را تخطئه کنند.

نوبخت گفت: امکان اشتباه وجود دارد و وظیفه وزارتخانه این است که اشتباه را به حداقل برساند. شما نیزکمک کنید این اشتباه به حداقل برسد.


ویدیو : توضیح درباره حذف اشتباهی بارانه بگیران