توضیح درباره توزیع «شاهگوش» : با توزیع پنجمین قسمت از سریال «شاهگوش» - امروز ...


با توزیع پنجمین قسمت از سریال «شاهگوش» - امروز 20 آذر - از این پس با توجه به تصمیم جدید عوامل «شاهگوش» این سریال، هر 10 روز یک بار در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. ایسنا: قسمت پنجم سریال «شاهگوش» یک هفته زودتر از موعد وعده داده شده از سوی دست اندرکاران این مجموعه روانه بازار شد تا از این پس هر 10 روز یک بار توزیع شود.

«شاهگوش» مجموعه طنزی به کارگردانی داود میرباقری و تهیه‌کنندگی محمد امامی و مهران برومند است که با توجه به قتل رخ داده، روایتگر اتفاقاتی در کلانتری است.

در این سریال بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبرعبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهران فر، هادی کاظمی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان، مهرداد ضیایی، حامد میرباقری، علیرضا جعفری، الهام پاوه نژاد، مصطفی طاری، حسین سلیمانی، محسن سلیمانی، ابراهیم آبادی و ... بازی می کنند.

همچنین خلاصه داستان قسمت پنجم مجموعه «شاهگوش» از این قرار است که، سرگرد سرخی و هومن آب‌پرور در حین ماموریت متوجه یک پژوی 405 با مشخصات ماشین قاتل می شوند که پس از تعقیب و گریز، دختر جوانی با نام مستعار لیدا مختار را دستگیر می‌کنند.


ویدیو : توضیح درباره توزیع «شاهگوش»