توضیح درباره برنامه امتحانات دانشگاه ها : وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص ...


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تغییر زمان برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها گفت: در این زمینه برنامه‌ای نداریم و دانشجویان ضمن آن که امتحان می‌دهند جام جهانی را نیز دنبال کنند. خبرگزاری ایسنا: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تغییر زمان برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها گفت: در این زمینه برنامه‌ای نداریم و دانشجویان ضمن آن که امتحان می‌دهند جام جهانی را نیز دنبال کنند.

دکتر رضا فرجی‌دانا که در حاشیه افتتاحیه دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت از تشکیل جلسه شورای منتخب برای انتخاب رییس دانشگاه تهران در هفته جاری خبر داد و گفت: در این جلسه، کاندیداها انتخاب و پس از آن اسامی کاندیداها اعلام می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرپرست دانشگاه تهران اظهار داشت: 50 نماینده که از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران هستند قرار است جهت انتخاب افراد مناسب برای ریاست دانشگاه دور هم جمع شوند.

وی خاطرنشان کرد: هنوز تعداد افرادی که کاندیدا شده‌اند، مشخص نیست.

فرجی دانا همچنین در خصوص موضوع اخراج 64 دانشجو ایرانی که در دانشگاه‌های نروژ در برخی رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند گفت: مساله اخراج هنوز عملی نشده و صحبت از تغییر رشته است که امیدواریم این موضوع با پیگیری سازمان امور دانشجویان ختم به خیر شود.


ویدیو : توضیح درباره برنامه امتحانات دانشگاه ها