توضیح آتیلا حجازی درباره یک عکس و همکاری با نیکی کریمی :  آتیلا حجازی در فیلم ...



مصاحبه سحر قریشی درباره نیکی کریمی , نیکی کریمی , بیوگرافی نیکی کریمی

 آتیلا حجازی در فیلم جدید نیکی کریمی یعنی شیفت شب در چند سکانس کوتاه حضور داشت.

این فیلم روی پرده سینماست. پسر مرحوم حجازی درباره حضور در شفیت شب توضیح می دهد: «من در این سال ها 4 پیشنهاد برای بازیگری در سینما داشتم. حالا نمی خواهم اسم کارگردان ها را ببرم ولی در سالیان نسبتا دور، دو پیشنهاد داشتم که آن موقع در استقلال بازی می کردم ولی هر دو پیشنهاد را همان موقع رد کردم. 5،6 سال بعد هم یک پیشنهاد دیگر رسید.»

 

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را قبول کردید، می گوید: «راستش نزدیک به سه سال قبل بود که خانم کریمی به من پیشنهاد دادند. ایشان با من تماس گرفتند و خواستند که چند سکانس کوتاه در فیلم شان حضور داشته باشم.»

 

آتیلا حجازی , سحر قریشی نیکی کریمی , سحر قریشی و نیکی کریمی

 

اما چه شد که آتیلا با وجود علاقمند نبودنش به بازیگری، این پیشنهاد را پذیرفت؟ او پاسخ می دهد: «خانم کریمی هر زمانی که مراسمی بوده دعوت ما را پذیرفته و آمده، به همین خاطر من هم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم و در فیلم ایشان حضوری کوتاه داشتم. خوشحالم که حضور کوچکی در فیلم شیفت شب داشتم.»


آتیلا گویا حالا به بازیگری علاقمند شده است. او در این باره توضیح می دهد: «خب در مجموع بازیگری را دوست دارم. جزو کارهایی است که به آن علاقمند هستم. به همین دلیل هم پیشنهاد خانم کریمی را قبول کردم.»
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین


ویدیو : توضیح آتیلا حجازی درباره یک عکس و همکاری با نیکی کریمی