توضیحات تهمینه میلانی درباره صفحه فیسبوک منسوب به او!+عکس : توضیحات تهمینه ...



توضیحات تهمینه میلانی درباره صفحه فیسبوک منسوب به او!+عکس

من اصلا عضو فیسبوک نیستم که بخواهم از طریق آن مطلبی را منتشر کنم ضمن اینکه مگر آزار دارم به شخص یا اشخاصی توهین کنم. واقعا باعث حیرت است که گروهی در خلوت خود نشسته و با ساختن صفحه فیسبوک به نام من از این وسیله برای زیر سوال بردن شخصیت من استفاده می کنند.

 

سخنان تهمینه میلانی درباره گلشیفته , سخنان تهمینه میلانی درباره زن , تهمینه میلانی

 

 در حالی که چند ساعتی است تصویری منسوب به صفحه فیسبوک تهمینه میلانی کارگردان زن سینمای ایران در تعدادی  رسانه افراطی منتشر شده است و همین تصویر بهانه ای شده برای توهین و تهدید نسبت به میلانی، میلانی در گفتگو با شبکه ایران از این مساله سخن می گوید که اصلا روحش هم از چنین ماجرایی خبر ندارد.  بخشهایی از گفته های میلانی را در ادامه می خوانید:

واقعا باعث حیرت است

من اصلا عضو فیسبوک نیستم که بخواهم از طریق آن مطلبی را منتشر کنم ضمن اینکه مگر آزار دارم به شخص یا اشخاصی توهین کنم. واثعا باعث حیرت است که گروهی در خلوت خود نشسته و با ساختن صفحه فیسبوک به نام من از این وسیله برای زیر سوال بردن شخصیت من استفاده می کنند.

 

فیلم های تهمینه میلانی , عکس مسخره کردن روز عاشورا توسط تهمینه میلانی , همسر تهمینه میلانی

 

تصویر منسوب به صفحه فیسبوک میلانی که البته میلانی تعلق داشتن این صفحه به او را تکذیب کرده است

اگر کارشان را اخلاقی می دانند به آن ادامه دهند

متاسفانه این دفعه اول نیست که چنین اتفاقی می افتد و پیش از این هم دیده بودیم که یک سری از عکسهای خصوصی من منتشر شده بود و همین عکسها باعث ایجاد مجالی شد برای توهین به من. به آنها که جریان اخیر را برنامه ریزی کرده اند هم می گویم اگر کارشان را اخلاقی می دانند به آن ادامه دهند.

به من تهمت این را می زنند که با سبزهای آلمان بوده

من اصلا آدمی اهل توهین نیستم و محال است حتی آنهایی که به لحاظ اندیشه مخالف من هستند را مورد توهین قرار دهم. متاسفانه جریانی در سینما شکل گرفته که ابتدا دم از فحشا در سینما زده و بعد هم به من تهمت این را می زنند که با سبزهای آلمان بوده یا با بنیاد سوروس ارتباط دارم در صورتی که روح من هم از این ماجراها خبر ندارد./شبکه ایران

 


ویدیو : توضیحات تهمینه میلانی درباره صفحه فیسبوک منسوب به او!+عکس