توضیحات برانکو درباره ناراحتی علی دایی از بازیکنان جوانش : برانکو پیش از هر ...



توضیحات درباره امام حسین وماه محرم , توضیحات یا نوشته درباره ی یاران و خانوادهی امام حسین , توضیحات درباره ی کریستینو رونالدو

برانکو پیش از هر چیز از هواداران پرسپولیس تشکر می کند.

برانکو ایوانکوویچ در آستانه شروع سال جدید، ترجیح می دهد ابتدا از هواداران این تیم تشکر کند. او در این باره می گوید: «خیلی از ما حمایت کردند و باید اول از همه، از آنها تشکر کنم. در کنار این هواداران، بازیکنان هم تلاش زیادی کردند. حالا در جدول در جایگاهی قرار گرفته ایم در که در خور این هواداران است.

البته باید تلاش کنیم به صدر برسیم.» او در پاسخ به این سوال که آیا برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شرایطی برای جذب بازیکنان گذاشته‌ است یا نه می گوید: «نه. من شرطی نگذاشتم. ولی طبیعی است بعضی بازیکنان را بخواهم.»

برانکو با اشاره به محرومیت تماشاگران پرسپولیس از بازی بعدی تیمش، می گوید: «اولا من نمی دانم بنگر چرا محروم شده است. ولی درباره محرومیت تماشاگران هم به نظرم سختگیرانه عمل کردند. معمولا جریمه هواداران با جریمه نقدی است.»

برانکو درباره شادی بازیکنان جوان تیمش که باعث ناراحتی علی دایی شد، می گوید: «آنها جوان هستند و شادی کرده اند. خیلی هم کار خوبی کردند که با دایی هم تماش گرفتند و از او هم تشکر کردند. دایی به خوبی تجربیاتش را در اختیار آنها قرار می دهد.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو : توضیحات برانکو درباره ناراحتی علی دایی از بازیکنان جوانش