توصیه هایی برای لباس پوشیدن در بارداری! :         آیا شما باردار هستید و ...



 

 

توصیه‌هایی برای انتخاب لباس عروس , توصیه هایی برای رفع جوش صورت , توصیه‌هایی برای جلوگیری از سکته مغزی

 

 

آیا شما باردار هستید و برای نحوه ی لباس پوشیدن خود به مشکل برخورد کرده اید و نمی‌دانید که چه لباسی را انتخاب کنید ؟ ما برای دوره بارداری و لباس پوشیدن تان چندین توصیه داریم .

 


1. از لباس‌های که جنس ترکیبی و مصنوعی دارند دوری کنید ، زیرا حساسیت زا هستند و باعث آلرژی شما می‌شوند .

 


2. بهتر است از جنس‌های طبیعی و نرمی مانند : کتان ، نخ ، پشم استفاده کنید و بخصوص جنس و بافت نخ از همه ی این بافت‌ها بهتر است .

 


3. از لباس‌های که در قسمت‌های شکم ، و پاها خیلی تنگ هستند استفاده نکنید و نپوشید زیرا به فرزندی که داخل شکم دارید ضرر می‌رسانید .

 

 

4. بیشتر از لباس‌های استفاده کنید که حالت دامن و یا پیراهن‌های آزاد را دارند و به آنها لباس بارداری گفته می‌شود استفاده کنید .

 


5. از سوتین‌های مخصوص دوره ی بارداری استفاده کنید و حتما از گن‌های مخصوص دوره ی بارداری استفاده کنید . اگر توصیه می‌کنیم که از سوتین و یا از گن‌های مخصوص استفاده کنید ، علت این است که به علت بارردای اعضای بدنتان بزرگ می‌شوند و بعد از فارغ شدن به مشکل برخورد خواهید کرد ، اگر این توصیه‌ها را اجرا نمائید به همان فورم اولیه زمان قبل از بارداری خواهید برگشت .

 


6. اگر در فصل زمستان و در زمان سردی هوا باردار هستید ، توصیه می‌شود که حتما یک شلوار گرم را در زیر شلوار ، دامن و یا پیراهن خود بپوشید که سرما به بدن شما نفوذ نکند و دچار مشکل نشوید .

 


7. برای لباس پوشیدنتان در فصل زمستان متذکر می‌شویم که اگر می‌خواهید از پلیور استفاده کنید ، بهتر است از پلیور‌های بی آستین استفاده کنید . زیرا پلیورهای آستین دار به علت آستینی که دارند و در نتیجه تنگ تر می‌شوند ، خانم‌های باردار را اذیت می‌کند . و اگر هم بخواهند که یک سایز بزرگ تر را استفاده کنند ، شاید در ناحیه ی آستین بزرگ تر باشد اما جلوه ی خوبی را به شما نمی‌دهد .

 


8. در سه ی ماه ی اول بارداری اگر مایل نیستید که کسی بفهمد که شما باردارید بهتر است از لباس‌های گشاد اما شلوارهای معمولی خودتان استفاده کنید زیرا هنوز و در این دو یا سه ماه ی اول شکمتان آن قدر بزرگ نشده است ، که شلوارهایتان را نتوانید استفاده کنید اگر این نکات را رعایت کنید کسی تا سه ماه اول به این موضوع پی نخواهد برد . این نکته را متذکر شدیم زیرا بعضی از خانم‌ها دوست دارند باردار شدنشان را کسی متوجه نشود .

 


9. در ماههای بعدی توصیه می‌شود از لباس‌هائی استفاده کنید که دارای جنسی لخت هستند و پارچه آنها می‌افتد و به بدن شما نمی‌چسبد .

 

 


ویدیو : توصیه هایی برای لباس پوشیدن در بارداری!