توصیه سرمایه‌گذاری‌های میان مدت و بلندمدت : اخبار اقتصادی - توصیه سرمایه‌گذاری‌های ...



اخبار اقتصادی - توصیه سرمایه‌گذاری‌های میان مدت و بلندمدت

نتایج به دست آمده از چهل و چهارمین نظر‌سنجی هفتگی نشان می‌دهد كه اغلب فعالان روند بازار طی روز‌های هفته آتی را متعادل و مثبت ارزیابی می‌كنند و ضمن تاكید بر سرمایه‌گذاری میان مدت ، خرید سهام خودرویی‌ها بانك‌ها و پتروشیمی‌ها را توصیه می‌كنند.

بررسی نظرات و پیشنهادات 52 شركت كننده در نظر سنجی هفته منتهی به 31 اردیبهشت شركت كارگزاری تدبیرگران فردا نشان می‌دهد كه 55 درصد، سرمایه‌گذاری میان مدت و بلندمدت را در بازار سرمایه توصیه می‌كنند؛ بازه سرمایه‌گذاری میان مدت بین 4 تا 6 ماه و بلندمدت یکساله عنوان شده است.

 

سرمایه گذاری در بورس , سرمایه گذاری با پول کم , سرمایه گذاری پر سود


در این نظر سنجی خودروسازی، بانكداری، پتروشیمی، سیمان، لیزینگ و فلزات اساسی صنایع منتخب و پیشنهادی برای ورود در بازه زمانی یك ماهه به بازار سهام عنوان شده است. وضعیت بنیادی و تكنیكال شاخص صنعت، اخبار مثبت یا منفی حواشی صنعت، عوامل تاثیر‌گذار اقتصادی و سیاسی بر صنعت ازجمله متغیرهای با اهمیت در انتخاب این صنایع از سوی فعالان بازار بوده است.

 

همچنین بر اساس نتایج این نظر‌سنجی، در میان سهام برتر صنایع منتخب برای ورود به بورس در بازه زمانی یك ماهه، شركت‌های مورد اقبال در خودرو دو شركت ایران خورو و گروه سایپا بیشترین رای را داشته‌اند. شركت‌های مورد اقبال در صنعت بانكداری نیز بانك پاسارگاد و ملت بوده است. لیزینگ رایان سایپا و صنعت و معدن نیز مورد نظر بوده‌اند.

 

شركت‌های سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری نفت و گاز تامین و همچنین سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی از دیگر صنایع پیشنهادی بوده‌اند همچنین شركت‌های ذوب‌آهن، حمل‌ونقل‌ توكاریل نیز مد نظر شركت‌كنندگان در این نظر‌سنجی قرار داشته‌اند.

 

بهترین بانک برای سرمایه گذاری , آموزش سرمایه گذاری در بورس , بهترین راه سرمایه گذاری

 اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 


ویدیو : توصیه سرمایه‌گذاری‌های میان مدت و بلندمدت