توصیه به دانشجویان معترض علوم اقتصادی : پیرو ادغام دانشگاه‌های علوم اقتصادی ...


پیرو ادغام دانشگاه‌های علوم اقتصادی و خوارزمی و ادامه اعتراض دانشجویان این دانشگاه، معاون آموزشی وزیرعلوم گفت: انتظار داریم دانشجویان برای حفظ اعتبار و سرنوشتشان، برنامه های درسی و کلاس‌های خود را دنبال کنند و کمک می‌کنیم هیچ ضرری متوجه آنها نشود. خبرگزاری ایسنا: پیرو ادغام دانشگاه‌های علوم اقتصادی و خوارزمی و ادامه اعتراض دانشجویان این دانشگاه، معاون آموزشی وزیرعلوم گفت: انتظار داریم دانشجویان برای حفظ اعتبار و سرنوشتشان، برنامه های درسی و کلاس‌های خود را دنبال کنند و کمک می‌کنیم هیچ ضرری متوجه آنها نشود.

دکتر شریعتی نیاسر ضمن تشکر از پیگیری دانشجویان علوم اقتصادی، افزود: پیگیری این دانشجویان موجب شد در عرصه اجرا بازنگری‌هایی داشته باشیم که به نوعی آن را مدیون همت دانشجویان هستیم. ولی دانشجویان توجه کنند که اولین ضرر کننده کلاس نرفتن‌ها خودشان هستند چون در صورت جریمه نشدن، باید سه ماه اضافه تحصیل کنند و ترم آنها ممکن است حذف شود که شایسته دانشجو نیست.

وی خطاب به دانشجویان این دانشگاه بیان کرد: دغدغه و همت آنها را برای پیگیری حق استاد و دانشجو تقدیر می‌کنم و در راستای درخواست آنها تلاش کرده و از این به بعد هم تلاش می کنیم. اما انتظار داریم دانشجویان برای حفظ اعتبار و سرنوشتشان، برنامه های درسی و کلاس‌های خود را دنبال کنند و کمک می کنیم هیچ ضرری متوجه آنها نشود.


ویدیو : توصیه به دانشجویان معترض علوم اقتصادی