توزیع 5 قلم کالای اساسی با کارت الکترونیک : یک مقام مسئول از توزیع کالاهای ...


یک مقام مسئول از توزیع کالاهای اساسی با کوپن الکترونیک توسط 200 هزار عامل فروش و اولویت ۵ قلم کالا در این رابطه خبر داد. خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول از توزیع کالاهای اساسی با کوپن الکترونیک توسط 200 هزار عامل فروش و اولویت ۵ قلم کالا در این رابطه خبر داد.
 
یک مقام مسئول در خصوص نتایجی که جلسات دولت و مجلس داشته است، گفت: طرحی که دولت به دنبال آن است همان سیستم کالابرگی است اما به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر 200 هزار عامل فروش کالا برگ در کشور این آمادگی را دارند تا به محض دستور مقامات کالاهای مورد نیاز از طریق سیستم کالا برگی عرضه شوند.

وی در واکنش به این سؤال که چه کالاهایی در اولویت توزیع قرار دارند، گفت: 5 کالای اساسی برنج، روغن، شکر، گوشت و مرغ در اولویت توزیع توسط سیستم کالا برگ الکترونیک هستند.

پیش‌تر نیز برخی از نمایندگان مجلس و مقامات دولتی اعلام کرده بودند که کالاهای اساسی در قالب کارت اعتباری الکترونیکی به اقشارهای کم درآمد و افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی توزیع می‌شود.

بنابراین گزارش گفته می‌شود احمد توکلی نماینده مردم تهران، مسئول پیگیری این طرح است و جزئیات و چند و چون آن را به زودی اعلام می‌کند.

خبر توزیع کالاهای اساسی توسط کالا برگ در ماه‌های اخیر نیز توسط توکلی در صحن علنی مجلس اعلام شده بود و اکبر ترکان نیز آن را راهکاری مناسب در این راستا می‌داند.


ویدیو : توزیع 5 قلم کالای اساسی با کارت الکترونیک