توزیع کننده فیلم های غیر اخلاقی در اینترنت به دام افتاد :       رئیس مرکز ...



 

 

فیلم نیمه شب اتفاق افتاد , دانلود فیلم نیمه شب اتفاق افتاد , فیلم سینمایی نیمه شب اتفاق افتاد

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فتا از دستگیری یک توزیع کننده فیلم های غیر اخلاقی در استان اصفهان که از طریق اینترنت اقدام به مشتری یابی می کرد خبر داد.

سرهنگ سید محسن میربهرسی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: بر اساس گزارش دریافت شده از سوی سرهنگ خسروی رئیس پلیس فتای استان اصفهان طی رصد و گشت های صورت گرفته در فضای مجازی در جهت کشف و جلوگیری از تخلفات سایبری در این استان، متخصصان پلیس فتا گزارش دادند که فردی با ایجاد و به روز رسانی فروشگاه اینترنتی و درج تبلیغات گسترده در آن سایت، اقدام به فروش انواع فیلم و سریال های مستهجن و غیر اخلاقی در محیط اینترنت کرده است.

وی بیان داشت: در این خصوص کارشناسان پلیس فتا به صورت فنی و تخصصی سایت مربوطه را مورد بررسی قرار داده، که نهایتا ًمتهم شناسایی و با انجام تحقیقات نامحسوس محل فعالیت و تکثیر و فروش فیلم کشف که متعاقب آن متهم به همراه حافظه محتوی فیلم های مستهجن و تعداد زیادی فیلم به دام پلیس افتاد.

این فرمانده انتظامی افزود: انتشار و سرویس دهی بازی های رایانه ای دارای محتوای مجرمانه، معرفی و عرضه آثار سمعی و بصری غیر اخلاقی و غیر مجاز در فضای مجازی جرم تلقی شده و با مجرم برخورد قانونی خواهد شد.

وی در پایان گفت: اولین پیش فرض برای حقیقی و سالم بودن خدمات یک فروشگاه الکترونیک، این است که کالاهای مجاز حسب قوانین کشوری و اخلاقی ارائه می کند. بنابراین فروشگاه هایی که کالای غیر مجاز به فروش می رسانند با احتمال بسیار بالا به قصد کلاهبرداری و انتفاع از طریق مجرمانه به وجود آمده اند.../فارس


ویدیو : توزیع کننده فیلم های غیر اخلاقی در اینترنت به دام افتاد