توزیع پتو توسط کمیته امداد در غزه +عکس : در راستای اجرای طرح پوشاک زمستانی ...


در راستای اجرای طرح پوشاک زمستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) همزمان با سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اقدام به توزیع پوشاک زمستانی و پتو در بین خانوارهای مستمند غزه کرد. خبرگزاری فارس: در راستای اجرای طرح پوشاک زمستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) همزمان با سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اقدام به توزیع پوشاک زمستانی و پتو در بین خانوارهای مستمند غزه کرد.

قرار است، مرحله دوم این طرح نیز طی روزهای آینده به اجرا گذاشته شود و طی آن صدها خانوار نیازمند از پوشاک و پتوهای اهدایی این کمیته بهره‌مند شوند.

هیأت خیریه کمک به مردم فلسطین مسئولیت توزیع این پتوها و پوشاک را به خانواده‌های نیازمند غزه برعهده دارد و طی آن 2 هزار خانوار از این پوشاک و پتوها بهره‌مند خواهند.

در این خصوص خانواده‌های استفاده کننده از این کمک‌ها از جمهوری اسلامی ایران به خاطر اینکه همواره در کنار ملت فلسطین قرار داشته و از ایستادگی و مقاومت آنها حمایت کرده، تشکر کردند.

کمیته امداد امام خمینی 2 ماه پیش نیز اقدام به توزیع سبدهای غذایی و پوشاک در میان صدها خانواده فلسطینی آسیب دیده از کاهش شدید دمای هوا در نوار غزه کرده بود. در ماه رمضان نیز این کمیته اقدام به توزیع 40 هزار سبد غذایی میان نیازمندان نوار غزه کرده بود.

کمیته امداد , کمیته امداد امام خمینی , سایت کمیته امداد

فیش حقوقی کمیته امداد , وام خود اشتغالی کمیته امداد , وام کمیته امداد

کمیته ی امداد , ثبت نام وام کمیته امداد , وام خودرو کمیته امداد

انواع وام های کمیته امداد , درباره کمیته امداد , دانش آموزان فقیر کمیته امداد d8 a

دانش آموزان کمیته امداد امام خ , ابطال ممنوعیت توزیع تنباکوهای معطر توسط دیوان عدالت , ملکه توران خانه تاریخی کمیته امداد

وام اشتغال کمیته امداد , افزایش یارانه کمیته امداد , فیش حقوقی ریس کمیته امداد


ویدیو : توزیع پتو توسط کمیته امداد در غزه +عکس