تورهای ایرانگردی برای گذراندن بهاری متفاوت : به جز اینکه در فصل بهار می توانیم ...


به جز اینکه در فصل بهار می توانیم به بعضی شهرهای خاص سفر کنیم که ویژگی های منطقه ای و گردشگری دارند، می توانیم به مناطق بکر و کمتر شناخته شده ای برویم که شاید هنوز هیچ توریستی پایش به آنجا نرسیده است. هفته نامه همشهری جوان: به جز اینکه در فصل بهار می توانیم به بعضی شهرهای خاص سفر کنیم که ویژگی های منطقه ای و گردشگری دارند، می توانیم به مناطق بکر و کمتر شناخته شده ای برویم که شاید هنوز هیچ توریستی پایش به آنجا نرسیده است. پس اگر برنامه ریزی کرده اید به کاشان بروید تا گلاب گیری را تماشا کنید یا فصل نارنج را قصد دارید در شیراز بگذرانید یا اینکه می خواهید به یزد و قشم بروید و از آسمان پرستاره لذت ببرید، دست نگه دارید، قبل از اینکه راهی سفر شوید، به لیست پیشنهادی ما هم نگاهی بیندازید، شاید نظرتان تغییر کرد. قیمت هایی که در این منو آمده ابتدا و انتهای یک بازه است و بسته به تور انتخاب و فاصله تان تا مقصد ممکن است قیمت ها متفاوت باشد.

تورهای غارگردی


اگر اهل تحقیق و اکتشاف هستید و دوست دارید که از هزارتوی لایه های زمین و کوه ها سر در بیاورید، پیشنهاد ما تورهای غارگردی مثل غار آبی دانیال در استان مازندران و غار کهک در استان مرکزی، غار آبی دریوش و غار چال نخجیر است.

تورهای ایرانگردی , آرایشی متفاوت برای عروس ها , ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون
غار آبی دانیال

 رفتن به غار، تجربه هیجان انگیزی جدیدی است که مثل یک سفر علمی برایتان فایده خواهدداشت. با سفر به این نقاط پوشش سنگی و گرانیتی جدیدی را خواهیددید. تورهای غارگردی اغلب یک روزه هستند و به همراه داشتن کفش های مناسب کوهنوردی، چراغ قوه و دوربین عکاسی جزء واجبات آنهاست. هزینه تور غارگردی معمولا بین 75 تا 100 هزار تومان است.

آرایش های چشم متفاوت برای مدل چشم های متفاوت , بهترین مکان های دنیا برای گذراندن کریسمس , معیارهای خانم ها برای ازدواج در سنین متفاوت
غار چال نخجیر



تورهای پرنده نگری


این نوع تورها جزء تورهای طبیعت گردی به شمار می روند. از آنجا که ایران پر از تالاب و دریاچه است و بسیاری از پرنده ها هم در فصل بهار به این تالاب ها مهاجرت می کنند، می توانید در این تورها شرکت کنید. تور تالاب عشق آباد تهران و تور تالاب میقان اراک از تورهای یک روزه ای هستند که می توانید با پرداخت 250 هزار تومان در آنها ثبت نام کنید.

با هدف طراحی های متفاوت برای سلیقه های خاص , راهکارهای متفاوت برای سرو چای در کل جهان , مدل مانتوی متفاوت برای پاییز
تالاب عشق آباد تهران

 تورهای دو روزه تالاب میانکاله و دشت ناز، تالاب کانی برازان تا قوری گل آذربایجان هم جزء تورهای دو تا سه روزه ای هستند که 300 تا 400 هزار تومان برایتان آب می خورد. با رفتن به این مناطق هم می توانید، پرنده های مهاجر را ببینید و هم وارد محدوده حفاظت شده شان بشوید و کلی عکاسی کنید. یادتان باشد که تلسکوپ، دوربین شکاری و دوربین عکاسی هم با خودتان ببرید تا پرنده ای از دیدتان جا نماند.

دانلود تلگرام برای کامپیوتر , دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای ویندوز
تالاب میانکاله



تورهای رفتینگ


اگر از کلیپ های جوانان های خوشحال قایق سوار که جلیقه های زرد و قرمز پوشیده اند و از رودخانه های خروشان عبور می کنند خوشتان آمده باید در تورهای رفتینگ شرکت کنید. Rafting به معنی قایق سواری در مسیر یک رودخانه ای خروشان است که به خاطر ویژگی های این مدل رودخانه ها به آن قایقرانی روی آب های سفید هم می گویند. تورهای رفتینگ به درد کسانی می خورد که می خواهند کارهای هیجانی بکنند.

دانلود تلگرام برای ویندوز , تلگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای کامپیوتر

در ایران رودخانه های زیادی برای این کار مناسب هستند. رودخانه خروشان ارمند در چهارمحال و بختیاری یکی از بهترین جاهایی است که می توانید این تور متفاوت را در آن تجربه کنید. شرکت در این تورها 300 تا 400 هزار تومان برایتان آب می خورد و حکم یک تیر و دو نشان را دارد. هم دو روز قایق سواری و شنا می کنید و هم بعد از اینکه پایتان به زمین سفت رسید می توانید برای ته نشین شدن هیجانتان راهپیمایی در دشت را هم تجربه کنید. در این جور سفرها حتما کفش و لباس ضدآب به همراه داشته باشید.

تلگرام برای ویندوز , ایرانگردی , دانلود بازی برای کامپیوتر



تورهای روستاگردی


تورهای روستاگردی جزء تورهای اجتماعی به حساب می آیند، در این نوع از سفرها می توانید، با سنت ها و آداب و رسوم روستاهای مختلف آشنا شوید، در کنار روستاییان نان بپزید و شیر بدوشید، زیر آسمان پرستاره به خواب بروید و صبح زود با صدای بانگ خروس بیدار شوید.

قصه های کودکانه برای خواب , تورهای لحظه آخری , دانلود زاپیا برای کامپیوتر
روستای ماسال

 پس اگر از زندگی شهری خسته شده اید و دلتان لک زده برای سادگی و آرامش، بروید سراغ این نوع تورها و بین تیغ بل خراسان شمالی، پالکان و ماسال یا تورهای عشایرگردی کهگیلویه و بویراحمد را انتخاب کنید.

موبوگرام برای ویندوز , دانلود shareit برای pc , تلگرام فارسی برای کامپیوتر

تور روستاگردی به جز جیب پرپول به تجهیزات دیگری نیاز ندارد. هزینه این تورها بسته به اینکه کدام روستای تاریخی را انتخاب می کنید متغیر است. برای اینکه از زندگی دورزوه در روستایی لذت ببرید باید بین 350 تا 750 هزار تومان هزینه کنید.



تورهای کوهپیمایی

احتمالا آشناترین تور برای ما همین کوهنوردی است. به جز اینکه در این نوع از تورها می توانید، از کوه بالا بروید و قله ای را فتح کنید، می توانید پرش از ارتفاع و آبشارگردی را هم تجربه کنید.

تولید محتوا برای سایت , دانلود اینستاگرام برای اندروید , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر

حسن تورهای کوهنوردی این است که بعد از فتح قله دماوند یا تفتان و سبلان و با پرداخت 400 تا 800 هزار تومان یک گواهینامه کوهنوردی هم دریافت می کنید که مورد تایید فدراسیون کوهنوردی است و می تواند کنار گواهینامه رانندگی در لیست افتخاراتتان ثبت شود.


ویدیو : تورهای ایرانگردی برای گذراندن بهاری متفاوت