توجیه بدتر از گناه استقلالی‌ها : بلافاصله بعد از شکست استقلال در برابر تراکتورسازی ...


بلافاصله بعد از شکست استقلال در برابر تراکتورسازی سایت رسمی باشگاه به داوری معترض شد و معتقد است اگر اشتباه داوری نبود استقلال شکست نمی خورد و بخت قهرمانی را از دست نمی داد. ورزش سه: بلافاصله بعد از شکست استقلال در برابر تراکتورسازی سایت رسمی باشگاه به داوری معترض شد و معتقد است اگر اشتباه داوری نبود استقلال شکست نمی خورد و بخت قهرمانی را از دست نمی داد. این توجیه بدتر از شکست است. استقلال همان طور که این فصل از اشتباهات داوری ضربه خورده از اشتباهات داوری سود هم برده است. هر چند که هنوز مشخص نیست گل اول تراکتورسازی ایراد داشته یا نه.

توجیه بدتر از مشکلات داوری این است که می گویند استقلال ابتدای فصل برای قهرمانی بسته نشده بود و پرویز مظلومی برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر فرصت سه ساله می خواهد.

هم اکنون اگر سری به سایت رسمی سازمان لیگ برتر بیاندازید متوجه می شوید باشگاه استقلال برای پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی خود نزدیک به 14 میلیارد و 845 میلیون تومان هزینه کرده، در حالی که  در جدول مورد اشاره دستمزد امید ابراهیمی فاش نشده و تازه خیلی ها می گویند مبالغی که در سایت رسمی سازمان لیگ برتر منتشر می شود واقعی نیست و با مبالغ حقیقی کمی فاصله دارد.

حال سوال این جاست چطور تیمی که 6 میلیارد تومان هزینه کرده صدرنشین است اما تیمی که 15 میلیارد تومان یا کمی بیشتر هزینه کرده برای قهرمانی بسته نشده است؟

بعد همه خوب می دانیم قهرمان شدن تیمی چون استقلال تهران راحت تر از استقلال خوزستان است چون استقلال تهران تیمی است با تجربه تر و پرطرفدار تر که حتی در بازی های شهرستان هم از سوی هواداران خود به شدت تشویق می شود.

شاید بهتر است کادر فنی استقلال واقعیت ها را بپذیرید و به جای توجیه به واقعیت ها اشاره کند. اینطوری رسانه ها و هم چنین طرفدران استقلال راحت تر با پرویز مظلومی و اعضای کادرش برخورد خواهند کرد. به هر صورت فوتبال برد و باخت دارد و هیچ تضمینی وجود ندارد تیمی که همه تلاش خود را برای قهرمانی بکار می گیرد قهرمان شود. در این دوئل باید برای ظرفیت و توانمندی بیشتر حریف هم جایگاهی در نظر گرفت.

اشاره به اشتباهات داوری و اینکه اشتباهات داوری جام قهرمانی را از استقلال گرفته و مسائلی از این دست توهین به شعور مخاطب و هم چنین فرار از واقعیت ها است که هیچ دستاوری برای استقلال و کادر فنی اش نخواهد داشت در حالی که قبول اشتباهات و عذرخواهی از مردم دست کم آینده بهتری را برای استقلال رقم خواهد زد.


ویدیو : توجیه بدتر از گناه استقلالی‌ها