توت فرنگی های شکلاتی خوشمزه و رمانتیک : در واقع درست کردن این توت فرنگی های ...


در واقع درست کردن این توت فرنگی های جالب و رمانتیک اصلاً وقتتان را نمی گیرد، ولی برای پذیرایی بسیار مناسب است.  

    پادشا: در واقع درست کردن این توت فرنگی های جالب و رمانتیک اصلاً وقتتان را نمی گیرد، ولی برای پذیرایی بسیار مناسب است. آماده کردن مواد لازم برای این خوراکی خوشمزه و مجلسی 15 دقیقه وقت می گیرد و نیم ساعت هم برای کل زمان تهیه آن وقت لازم دارید.

دسر دسر پاناکوتا شکلاتی با توت فرنگی دسر پاناکوتا طرز تهیه دسر پاناکوتا دسر خوشمزه , دونات شکلاتی و خوشمزه , چگونه کیک شکلاتی خوشمزه و سالم درست کنیم؟

مواد لازم:

•    15 عدد توت فرنگی بزرگ، شسته و خشک شده

•    1 فنجان چیپس شکلات سیاه مرغوب

•    1 فنجان چیپس شکلات سفید مرغوب

•    1 قاشق چایخوری روغن نارگیل

•    دانه های تزئینی

روش تهیه:


1. نیم فنجان از چیپس شکلات سفید و نیم قاشق چایخوری روغن نارگیل را در کاسه کوچکی بریزید که بتوانید آن را در مایکروویو بگذارید.

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی شکلاتی , دسر شکلاتی خوشمزه , طرز تهیه کیک شکلاتی کدو حلوایی خوشمزه

2. حدود 30 ثانیه آنها را در مایکروویو آب کنید، سپس دربیاورید و هم بزنید. دوباره 20 تا 30 ثانیه دیگر در مایکروویو بگذارید و دربیاورید. آن را هم بزنید تا یکنواخت شود.

3. توت فرنگی ها را خوب بشویید و خشک کنید. سپس آنها را یکی یکی اول از یک طرف داخل شکلات بزنید تا نیمی از آن با شکلات سفید پوشانده شود. سپس توت فرنگی ها را روی کاغذ روغنی بگذارید تا شکلات آنها سفت شود.

توالت فرنگی , توت فرنگی , گوجه فرنگی

کیک شکلاتی , کشتی فرنگی , رب گوجه فرنگی

رمانتیک , غذاهای خوشمزه , خواص گوجه فرنگی

خواص توت فرنگی , کنگر فرنگی , کاپ کیک شکلاتی

4. نیم فنجان چیپس شکلات سیاه و نیم قاشق چایخوری روغن نارگیل را در کاسه کوچکی بریزید که بتوانید آن را در مایکروویو بگذارید.

5. حدود 30 ثانیه آنها را در مایکروویو آب کنید، سپس دربیاورید و هم بزنید. دوباره 20 تا 30 ثانیه دیگر در مایکروویو بگذارید و دربیاورید. آن را هم بزنید تا یکنواخت شود.

6. حالا نیمه دیگر توت فرنگی ها را بطور قطری داخل شکلات سیاه بزنید. بگذارید شکلات های اضافی از آن بچکد و سپس آنها را یکی یکی روی کاغذ روغنی بچینید.

نخود فرنگی , غذای خوشمزه , دسر شکلاتی

7. حالا روی نیمه شکلات سیاه دانه های تزئینی بچسبانید. بگذارید قبل از سرو کردن شکلات ها خوب خودشان را بگیرند و سفت شوند. سپس می توانید آنها سرو کنید یا حدود 12 ساعت در یخچال نگهداری کنید.

عمارت کلاه فرنگی , طرز تهیه کیک شکلاتی , تره فرنگی

پودینگ شکلاتی , طرز تهیه خیارشور ترد و خوشمزه , خوشمزه


ویدیو : توت فرنگی های شکلاتی خوشمزه و رمانتیک