توافق هسته‎ای بی اذن رهبری امضا نمیشود : معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان داشت: ...


معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان داشت: مذاکرات هسته‎ای ایران زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری است و هیچ توافق نهایی بدون اذن ایشان امضا نخواهد شد. خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجید انصاری پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان گرگان، اظهار داشت: امام خمینی (قدس سره) در عرصه عرفان نظری و عملی به جایی رسیدند که هیچ یک از همراهان، خویشان، شاگردان، اساتید و دوستانشان سراغ ندارند که امام مرتکب معصیتی شده باشند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امام خمینی (ره) معصوم نبود اما تا مرزهای عصمت پیش رفت»، ادامه داد: این یک گواهی حقیقی تاریخی است؛ امام عزیز کسی بودند که سالیان متمادی در میدان مبارزه با نفس و رسیدن به اخلاص در عقیده و ایمان در عمل، گفتار و قیام علیه ظالم به نقطه‎ای رسیدند که به اندازه سرسوزنی هوی و هوس در وجودشان دیده نمی‎شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) وظیفه را با قدرت دانش و بینش بالای خود مشخص می‌کردند و هیچ خطر و خوف و هراسی نداشتند.

انصاری متذکر شد: امام عزیز مانند پیامبران در میدان عمل دلسوز مردم بودند و برای نجات آنان از جهنم، دل می‎سوزاندند.

وی با اشاره به قرآن کریم، عنوان کرد: خداوند خطاب به پیامبر فرمودند که تو هدایت را به همگان عرضه کن و راه صواب را نشان بده تا خود انتخاب کنند و اگر کسی با اختیار راه بی‎دینی برگزید، مورد عتاب خدا قرار می‎گیرد، غصه خوردن تو کافی است، گویی می‎خواهی از غم ایمان نیاوردن مردم قالب تهی کنی، در حالی که لحظه آزمون لحظه انتخاب خود آنهاست و اگر پاسخ غلط بدهند خودشان عاقبت گرفتار خواهند شد.

امام زنده‎تر از گذشته در ذهن و خاطر مردم آزاده جهان باقی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: امام خمینی (قدس سره) همانند اولیای دین در برابر ظالم سکوت نکرد و در به مظلوم بی‎تفاوت نبود و با یورش به فرعون ذی‎الاوتاد پهلوی، کاخ ستمشاهی را درهم شکست.

انصاری همچنین عنوان داشت: امام جامعیت فقه، اصول، تدبیر، فلسفه و سیاست را از پیامبران به ارث برده بود؛ تا حدی که مؤسسه حفظ و نشر آثار امام پس از 25 سال فعالیت نتوانسته تمام ابعاد شخصیت جهان شمول آن بزرگوار را نشر دهد.

وی با بیان اینکه پس از گذشت 25 سال از ارتحال جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام زنده‎تر از گذشته در ذهن و خاطر مردم آزاده جهان باقی است، ابراز کرد: امروز با تجربه منطقه حقانیت مکتب امام به اثبات رسید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، جمهوریت و اسلام را از ابعاد مهم مهندسی امام خمینی(ره) در پایه‎ریزی حکومت علوی خواند و افزود: اگر ارکان قدرت بر دوش اراده ملت نبود، بارها این نظام مقدس به بیراهه و آسیب‎های جدی برمی‎خورد.

انصاری اذعان کرد: امروز ما وارثان خون دل‎های امام و شهدا در قالب جمهوری مقدس اسلامی ایران هستیم و در این راه هیچ وظیفه‎ای از دوش هیچ یک از مسئولان نظام برداشته نیست.

وی در همین رابطه تأکید کرد: برون‎داد این نظام مقدس باید حکومت علوی باشد و اگر دست فسادی خواست چهره این نظام مقدس اسلامی را بیالاید، هم مسئولان وظیفه برخورد و جلوگیری دارند و هم مردم باید به نقد، ارشاد، همراهی و حمایت از نظام بپردازند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: روند حرکت نظام اسلامی ایران به صورت صعودی است؛ البته فراز و نشیب‎هایی وجود داشته که با تدابیر مقام معظم رهبری و عنایت خداوند منان و حمایت مردم از نظام انقلابی عاری از خشونت در ایران حاکم است.

وی به اقدامات سلفی‎های تکفیری در کشورهای منطقه اشاره کرد و عنوان داشت: این مصیبت بزرگی برای اسلام است که اشخاصی با نام مقدس «الله‎اکبر» چهره اسلام را خونین می‎کنند و بدون مزد و مواجب، برای نظام کفر جهانی سربازی می‎کنند؛ باید مراقب بود این کینه‎ها در کشور ما نباشد، اما به لطف خداوند این کج‌اندیشان در نظام ما در انزوا به سر می‎برند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به اقدامات دولت «تدبیر و امید» پرداخت و تصریح کرد: این باعث افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل سخن از اسلام و مبارزه با تروریست می‎زند.

انصاری افزود: دولت در قالب سیاست‎های ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی در میدان عمل به شکوفایی اقتصادی مردم پرداخته است.

هیچ توافق هسته‎ای بدون اذن رهبر انقلاب امضا نمی‎شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان داشت: مذاکرات هسته‎ای ایران زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری است و هیچ توافق نهایی بدون اذن ایشان امضا نخواهد شد.

انصاری با بیان اینکه دولت بزرگترین تیم دیپلماسی را شکل داده است، متذکر شد: مثلث شوم صهیونیستی و عرب‎های مرتجع علیه مذاکرات هسته‎ای ما شکل گرفته است که مبادا مذاکرات نتیجه دهد و تحریم‎ها برداشته شود؛ باید به هوش باشیم و مانند رهبر معظم انقلاب پشتیبان دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‎ای باشیم.

وی در پایان یادآور شد: اکنون دوران ساخت کشور است، نه رقابت‎های انتخاباتی، بنابراین اصولگرایان و اصلاح‎طلبان باید باهم کمک کنند تا پیشرفت کشور حاصل شود.


ویدیو : توافق هسته‎ای بی اذن رهبری امضا نمیشود