توافق عجیبی که باشگاه استقلال با کرار داشته است : اگر چه قرارداد کرارجاسم فسخ ...



سایت باشگاه استقلال , تاریخچه باشگاه استقلال , تاریخ ایجاد باشگاه استقلال

اگر چه قرارداد کرارجاسم فسخ شد و این بازیکن به کشورش برگشت اما پرونده او و باشگاه استقلال هنوز باز است و مالیات کرار باید پرداخت شود تا اتومبیل باشگاه هم عودت داده شود!

 استقلال بعد از کش و قوس فراوان با کرار جاسم فسخ قرارداد کرد تا در نیم فصل دوم به دنبال بازیساز دیگری باشد. در مورد چگونگی توافق استقلال با کرار جاسم هنوز شفاف سازی نشده است اما پی‌گیری های خبرنگار ما به آنجا رسید که متن توافق استقلال و کرار اینچنین است که استقلال ۲۵۰ میلیون تومان به کرار داد و این باشگاه طبق توافق متعهد شد که مالیات صد میلیون تومانی سال گذشته و مالیات امسال کرار جاسم را هم پرداخت کند.

در واقع باید گفت کرار جاسم تقریبا در چهار دیدار برای استقلال به میدان رفت و در حدود ۴۵۰ میلیون تومان برای باشگاه خرج برداشت.

پرونده کرار البته هنوز باز است چرا که با توجه به بدقولی باشگاه‌های ایران در پرداخت مالیات، کرار و مدیر برنامه‌هایش هنوز اتومبیلی که باشگاه به کرار داده بود و البته سند نزده بود را به باشگاه برنگردانده و ظاهرا خانه رهنی را هم هنوز تحویل نداده‌اند.

با این توضیح‌ها باید گفت این پرونده هنوز کاملا بسته نشده و اگرچه فسخ قرارداد صورت گرفته اما هنوز تعهداتی باقی مانده که باید آنها نیز به سرانجام برسد.

 

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو : توافق عجیبی که باشگاه استقلال با کرار داشته است