توافق ایران و 1+5 برای دور بعدی مذاکرات :    اخبار سیاست خارجی - مذاکره‌کننده ...



جاهای دیدنی ایران برای مسافرت , بهترین dns برای ایران , بهترین شهر ایران برای مسافرت در تابستان

 

 اخبار سیاست خارجی - مذاکره‌کننده ارشد چین در 1+5 اعلام کرد
توافق ایران و 1+5 برای دور بعدی مذاکرات

مذاکره‌کننده ارشد چین با اشاره به پایان این دور از مذاکرات هسته‌ای گفت: همه طرف‌ها بر برگزاری هر چه زودتر دور بعدی مذاکرات توافق کردند.

به گزارش ایسنا، وانگ مین مذاکره‌کننده ارشد چین در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5، گفت: تمام طرف‌ها توافق کردند که دور بعدی مذاکرات را هر چه زودتر برگزار کنند.

به گفته این مقام ارشد چین، در جریان مذاکرات تمام طرف‌ها بر اراده سیاسی‌شان برای رسیدن به یک توافق جامع در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید داشتند و درباره مسائل اصلی شامل غنی‌سازی اورانیوم به صورت سازنده، جدی و منعطف به منظور رفع نگرانی‌های طرف مقابل رایزنی کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری شینهوا، وانگ معتقد است که این مذاکرات به مرحله حساس و آخر خود رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که تمام طرف‌های مذاکره‌کننده می‌توانند روی مسائل اصلی تمرکز کنند و یک راه‌حل که برای هر دو طرف سودمند و نتیجه برد برد به همراه داشته باشد بیابند.

وانگ در ادامه یادآور شد: چین همچنین آماده است تا با تمام طرف‌های مذاکره‌کننده همکاری کند و به تلاش‌هایش برای حصول یک توافق جامع، عادلانه، متوازن و دارای نتیجه برد برد ادامه دهد.

ایران و گروه 1+5 که نزدیک به یک سال است در حال انجام مذاکره و رایزنی برای پایان دادن به اختلافات بر سر برنامه هسته‌ای ایران و لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور هستند صبح امروز (شنبه) به هفتمین دور این مذاکرات پایان دادند.


 اخبار  سیاست خارجی - ایسنا


ویدیو : توافق ایران و 1+5 برای دور بعدی مذاکرات