تهدید اسرائیل برای حمله به رام‌ الله : منابع نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین ...


منابع نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار دادند، در صورتی که عملیات علیه شهرک نشین‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد اسرائیل درصدد حمله به شهر رام الله خواهد بود. خبرگزاری ایسنا: منابع نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار دادند، در صورتی که عملیات علیه شهرک نشین‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد اسرائیل درصدد حمله به شهر رام الله خواهد بود.

روزنامه عربستانی عکاظ گزارش داد؛ منابع خاطرنشان کردند که جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا که اخیرا با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار کرده از این تهدیدهای رژیم صهیونیستی سخن به میان آورد.

کری به عباس گفت: در صورتی که تمامی عملیات فلسطینی‌ها علیه غیرنظامیان اسرائیلی متوقف نشود اسرائیل تهدید کرده است که به رام الله حمله کرده و سناریوی سال 2003 را تکرار خواهد کرد.

مسئولان رژیم صهیونیستی برای پنجمین روز پی در پی ورودی‌های شهر رام الله را که در آن مقر محمود عباس قرار دارد، بستند.

تحلیل‌گران می‌گویند که این اقدام در راستای به چالش کشیدن تمامی اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین در محافل بین‌المللی و پاسخ تلافی‌جویانه به عملیات فلسطینی‌ها بوده است.

در همین حال مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مسئولان این رژیم چهار تن از اعضای جنبش حماس را که برای ترور آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی طرح ریزی کرده بودند، بازداشت کردند.

این در حالی است که سامی ابوزهری، سخنگوی حماس اعلام کرده است که این جنبش اطلاعی از این مساله ندارد.


ویدیو : تهدید اسرائیل برای حمله به رام‌ الله