تنها راه پرسپولیسی شدن وحید امیری : پرسپولیس وحید امیری را می خواهد و نفت برای ...


پرسپولیس وحید امیری را می خواهد و نفت برای حفظ او نیاز شدیدی به پول دارد. همشهری ورزشی: با وجود آنکه برانکو در روزهای اخیر خیلی تلاش کرده تا اسامی موردنظرش را از رسانه ها پنهان نگهدارد اما در این موضوع هیچ شکی نیست که گزینه اول قرمزها برای جانشینی هادی نوروزی شماره 10 تیم ملی و ستاره تاثیرگذار نفت تهران یعنی وحید امیری است.
 
البته نفتی ها به این سادگی حاضر به از دست دادن ملی پوش با تکنیک تیم شان نخواهند شد. اما یک نکته مهم در این بین است که شاید راه را برای انتقال امیری به پرسپولیس باز کند. باشگاه نفت این روزها به شدت درگیر مشکلات مالی است و موفق نشده به تعهدات مالی اش عمل کند به گفته منصور قنبرزاده مدیرعامل این تیم بخش زیادی از بودجه این فصل صرف تسویه حساب و پرداخت قرارداد های فصل گذشته بازیکنان شده و حالا پول چندانی در صندوق باشگاه نیست.
 
بازیکنان نفت هفته گذشته تا مرز اعتصاب و تعطیل کردن تمرینات هم پیش رفتند. در این شرایط قنبرزاده رسما اعلام کرده هر بازیکنی که تا نیم فصل کمتر از 30 در صد از مبلغ قراردادش را گرفته باشد حق دارد طبق قانون قراردادش را فسخ و باشگاه را ترک کند. یعنی راه خروج برای بازیکنانی که میزان دریافتی شان کمتر از 30 درصد باشد کاملا باز است و از قضا وحید امیری هم یکی از این بازیکنان محسوب می شود. این تنها راهی است که می تواند درهای خروج از باشگاه را به روی ملی پوش نفت تهران باز کند و او را به پرسپولیس برساند البته نفتی ها با پرداخت بخشی از قرارداد امیری می تواند راه خروج او را ببندند اما این بستگی به اوضاع مالی این باشگاه و پول های موجود در صندوق دارد ضمن اینکه نفتی ها در سال های اخیر به فروش بازیکن و کسب درآمد از این راه نیز نگاه جدی داشتند. شاید تصمیم بگیرند با فروش امیری و دریافت مبلغی از باشگاه پرسپولیس بخشی از مشکلاتشان را سروسامان دهند. قرارداد وحید امیری در همین فصل با نفت به پایان می رسد و در آن زمان می تواند بدون پرداخت هیچ مبلغی این تیم را ترک کند. شاید انتقال او در نیم فصل برای نفتی ها هم گزینه مناسب تری باشد. به شرط اینکه پرسپولیس نیز کیسه را کمی بیشتر شل کند.


ویدیو : تنها راه پرسپولیسی شدن وحید امیری