تنش در فدراسیون کشتی ادامه دارد : درحالی که طبق برخی خبرها سرپرست فدراسیون ...


درحالی که طبق برخی خبرها سرپرست فدراسیون کشتی طی حکمی محمدرضاتوپچی را به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرده است، عارف ربطی نیزباحضور در محل کار خود عنوان می کند، دبیر قانونی این فدراسیون بوده و کسی حق برکناری اورا ندارد. ورزش سه: درحالی که طبق برخی خبرها سرپرست فدراسیون کشتی طی حکمی محمدرضاتوپچی را به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرده است، عارف ربطی نیزباحضور در محل کار خود عنوان می کند، دبیر قانونی این فدراسیون بوده و کسی حق برکناری اورا ندارد.

 روز چهارشنبه اعلام شد که حجت اله خطیب در حکمی محمدرضا توپچی را به جای عارف ربطی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کشتی منصوب کرده است.

ربطی روز چهارشنبه در حالی که ناراحت به نظر می رسید، در محل کار خود حضور یافته و عنوان می کند که کسی حق برکناری وی را ندارد.

حجت اله خطیب در این حکم عارف ربطی را به عنوان مشاور خود و همچنین عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی منصوب کرده است.

این انتصاب در حالی صورت گرفت که فدراسیون کشتی بصورت سرپرستی اداره می شود و اخیرا انتقادات از این فدراسیون نیز به صورت فزاینده ای گسترش یافته وانتظار می رفت که در روزهای آینده انتخابات آن برای برگزیدن رییس فدراسیون برگزار شود.

مدت قانونی سرپرستی حجت اله خطیب در فدراسیون کشتی نیز به پایان رسیده است.وی ازآبان ماه سال 1390 تاکنون سرپرست فدراسیون کشتی است.

طبق اساسنامه فدراسیون ها، سرپرست فدراسیون ها برای شش ماه انتخاب می شوند و در این مدت باید مجمع انتخاباتی برگزار شود.


ویدیو : تنش در فدراسیون کشتی ادامه دارد