تندیس «بروس‌ لی» در لس‌ آنجلس +عکس : تندیسی از «بروس‌ لی»، ستاره فقید فیلم‌های ...


تندیسی از «بروس‌ لی»، ستاره فقید فیلم‌های اکشن و هنرهای رزمی در محله چینی‌ها در هالیوود رونمایی شد. خبرگزاری ایسنا: تندیسی از «بروس‌ لی»، ستاره فقید فیلم‌های اکشن و هنرهای رزمی در محله چینی‌ها در هالیوود رونمایی شد.

 به منظور بزرگداشت یاد «بروس‌لی»، بازیگر سرشناس فیلم‌های رزمی هالیوود مجسمه‌ای از این ستاره سینمای آسیا به ارتفاع بیش از دو متر در محله چینی‌ها در لس‌آنجلس به نمایش گذاشته شد.

«شانون»، فرزند «بروس‌ لی» در این مراسم گفت: این تندیس اولین اثری است که بدین شکل برای تجلیل از پدرم در آمریکا ساخته شده است.

تندیس , بروس لی , لس آنجلس

این تندیس که توسط یک هنرمند چینی ساخته شده، همزمان با چهلمین سالگرد مرگ «بروس‌ لی» و همچنین هفتادوپنجمین سالگرد شکل‌گیری محله چینی‌ها در لس‌آنجلس رونمایی شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این تندیس که توسط بنیاد «بروس‌ لی» ساخته شده است، هنوز به طور کامل نصب نشده است و این بنیاد در تلاش است برای نصب کامل این اثر مبلغ 150 هزار دلار جمع‌آوری کند.

«بروس لی» روز ‌20 ژوئیه ‌1973 با مرگ ناگهانی و مشکوک در هنگ کنگ بدرود حیات گفت. علت مرگ وی هنوز در هاله‌ای از ابهام باقی مانده، اما شایع‌ترین نظریه خونریزی مغزی بر اثر دارو‌های تجویز شده و حساسیت زیاد می‌باشد.

بعد از موفقیت بروس لی در هنگ‌کنگ، هالیوود به سراغ وی رفت و کمپانی برادران وارنر از وی خواست در فیلم «اژدها وارد می‌شود» به ایفای نقش بپردازد؛ به‌همین دلیل بروس لی «بازی مرگ» را رها کرده و در «اژدها وارد می‌شود» که اولین فیلم جهانی وی به‌شمار می‌رفت به ایفای نقش پرداخت.


ویدیو : تندیس «بروس‌ لی» در لس‌ آنجلس +عکس