تناقض جدید در دولت راستگویان : سایت اصولگرای صراط نیوز با انتقاد از تناقض گویی ...


سایت اصولگرای صراط نیوز با انتقاد از تناقض گویی در ماجرای تذکر رئیس جمهور به وزیر صنعت نوشت: تذکر روحانی به وزیر صنعت در خصوص اظهارات جنجالی او درباره کمپین نخریدن خودروی صفر، به یک تناقض گویی آشکار میان گفته های نعمت زاده و حسین فریدون منتج شد. سایت اصولگرای صراط نیوز با انتقاد از تناقض گویی در ماجرای تذکر رئیس جمهور به وزیر صنعت نوشت: تذکر روحانی به وزیر صنعت در خصوص اظهارات جنجالی او درباره کمپین نخریدن خودروی صفر، به یک تناقض گویی آشکار میان گفته های نعمت زاده و حسین فریدون منتج شد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که محمدرضا نعمت‌زاده دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ در یک نشست خبری، "راه‌اندازی و حمایت از کمپین نخریدن خودرو را خیانتی به منافع ملی عنوان کرد". او افزود: "ایجاد این کمپین خلاف و گناه است و کار ضدانقلاب است که به ضرر اقتصاد داخل خواهد بود."

بلافاصله اعتراض‌ها به نعمت زاده آغاز شد. سپس خبری غیررسمی منتشر شد که روحانی بابت این اظهارات به نعمت زاده تذکر داده است. وزارت صنعت 11 شهریور، با صدور اطلاعیه ای، تلاش کرد تا سخنان نعمت زاده را تلطیف کند.

یک روز بعد در 12 شهریور، حسین فریدون، تذکر روحانی به نعمت زاده را تایید کرد و گفت: "رئیس جمهور به آقای نعمت زاده تذکر داده است که باید رفتار ما با منتقدان ، محترمانه باشد."

در همین روز، وزیر کهنسال دولت به خاطر اظهاراتش عذرخواهی کرد و گفت: من از مردم عذرخواهی می کنم و به خریداران خودرو جسارت نکرده ام و هیچگاه نگفتم هر کس خودروی داخلی نخرد، ضدانقلاب است.

اما ماجرا از وقتی به تناقض خورد که روز 14 شهریور، نعمت زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رئیس جمهور در مورد اظهارات اخیر شما درباره «کمپین خودرو ایرانی نخرید» تذکر داده است؟ اظهار کرد :چیزی نشنیدم!

حال بدون توجه به توهین آمیز بودن اظهارات نعمت زاده در خصوص کمپین نخریدن خودروی صفر، یک تناقض آشکار میان اظهارات او و فریدون ایجاد شده است.

فریدون تذکر روحانی به وزیر صنعت را تایید می کند، و نعمت زاده آن را تکذیب. واقعا چه کسی راست می گوید؟!


ویدیو : تناقض جدید در دولت راستگویان