تناقضات فاحش در باشگاه شاهین بین گفته های گزی و فیروز کریمی :       احمد گزی ...



 

 

فیروز کریمی , شیمن همسر فیروز کریمی , فیروز کریمی در لباس نظامی

 

احمد گزی از ابطال شرط آبی ها در مورد قرارداد جاسم کرار می گوید و فیروز کریمی آن شرط را محترم می داند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، موضع عجیب شاهینی ها در خصوص بازی نکردن کرار مقابل استقلال و تعویق بازی فینال جام حذفی از آن دست اتفاقات عجیب فوتبال ماست که جای بحث بسیار دارد. گزی سازمان لیگ را متهم به جانبداری از استقلالی ها می کند و کریمی همان سازمان را مورد تقدیر قرار داده و می گوید تعویق بازی برای هردوتیم یکسان است! این مصاحبه ها را بخوانید:

* احمد گزی: شرطی هم وجود داشته باشد باطل است

گزی رئیس هئیت موسس باشگاه شاهین بوشهر در خصوص شرط استقلال در مورد کرار گفت: «در جریان این شرط نبودم و نیستم و نمی‌دانم بر اساس چه مسئله‌ای این شرط گذاشته شده است اما به نظرم می‌آید اگر هم چنین شرطی باشد، شرط باطلی است و قابل بحث است. این زیبنده استقلال نیست که چنین شرطی بگذارد آن هم تیمی که 7-8 ملی‌پوش دارد و در فوتبال ایران می‌گویند کهکشانی هستند. آن وقت این تیم را با یک نفری که خودشان گفتند او را نمی‌خواهند یکی می‌کنند. برای من عجیب است که چه طور فتح‌الله که مدیر فهیمی است چنین شرطی گذاشته است.»

* فیروز کریمی: شرطی وجود داشته باشد عمل می کنیم!

فیروز کریمی گفت: «اگر در خصوص بازی نکردن کرار در فینال توافقی صورت گرفته و قولی رد و بدل شده است به آن احترام می‌گذارم زیرا ارادت ویژه ای نسبت به فتح الله زاده و همه دست اندرکاران استقلال دارم، اگر این قول را به پرسپولیس، فجر و یا ملوان هم داده بودیم قطعا در چارچوب روحیه ورزشکاری و جوانمردی رعایت می‌کردیم. همین چیزهاست که ورزشکار را از غیرورزشکار مشخص می‌کند. تا الان هم کسی در این خصوص با من صحبت نکرده اما اگر قول و قراری مطرح و کاملا برایم مشخص شود، قطعا آن را انجام می‌دهم، من شکل و شمایل این موضوع را نمی‌دانم اما اگر قولی داده شده نیاز به مکتوب شدن ندارد و مطمئنا آن را انجام می‌دهیم. ما به خاطر استفاده از کرار نمی‌خواهیم همه چیز را زیر سوال ببریم و به اصول اخلاقی و جوانمردی پایبندیم.

* گزی: تعویق فینال مورد تایید ما نیست

گزی رئیس هئیت موسسین باشگاه شاهین بوشهر با تاکید بر اینکه تعویق زمان برگزاری فینال حذفی مورد تائید بوشهری‌ها نیست گفت: «بهتر است از بازی فینال کنار بکشیم و پیشاپیش قهرمانی را به تیم استقلال تهران تبریک بگوئیم.آقایان در سازمان لیگ برتر هر کاری که دلشان می خواهد می کنند. اگر می‌خواهید استقلال تهران قهرمان جام حذفی شود نیاز به این کارها نیست بهتر است ما از بازی فینال جام حذفی کنار بکشیم و پیشاپیش قهرمانی را به تیم استقلال تهران تبریک بگوئیم. رئیس هئیت موسسین باشگاه شاهین بوشهر با طرح این پرسش که چرا به چیزهایی که درخواست باشگاه استقلال تهران است جامعه عمل می‌پوشانند؟ تاکید کرد: آیا نظر و خواسته باشگاه شاهین بوشهر برای تعویق بازی فینال مهم نیست؟»

* کریمی: خداوکیلی کار سازمان لیگ ارزشمند است وجای تقدیر دارد!

سرمربی تیم شاهین در پاسخ به این سوال که با تغییر زمان برگزاری جام حذفی موافق هستید، گفت: «من برنامه‌های لیگ را دیدم و الان در جیبم قرار دارد، اینکه برنامه‌های امسال و سال آینده کاملا مشخص است، نشان می‌دهد ما داریم فراتر از استانداردها کار می‌کنیم، امروز به من برنامه سال آینده را داده‌اند تا نظرم را درباره آن بگویم که این جای تقدیر دارد. این بحث من نیست بلکه برای همه تیم‌ها وجود دارد. اینکه ما برنامه سال آینده را در اختیار داریم خداوکیلی کار ارزشمندی است. من در روز قرعه کشی پیشنهاد دادم که بازی فینال رفت و برگشت برگزار شود اما هیچ جایی در برنامه وجود نداشت که به فاصله یک هفته دیدارهای رفت و برگشت برگزار شود و تک بازی و فشاری که روز هر دو تیم می‌آید عین عدالت بود. اینکه بازی عقب افتاده برای هر دو تیم یکی است و هیچ تفاوتی ندارد که مسابقه 25 یا 40 روز دیگر برگزار شود اما امیدوارم اگر هر اتفاقی افتاد به سود تیم شاهین باشد.»


ویدیو : تناقضات فاحش در باشگاه شاهین بین گفته های گزی و فیروز کریمی