تمرین اختصاصی کی روش با سردار +عکس : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمرین اختصاصی ...


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمرین اختصاصی گلزنی برای مهاجم جوان تیمش برگزار کرد. ورزش سه: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمرین اختصاصی گلزنی برای مهاجم جوان تیمش برگزار کرد.

هرچند سردار آزمون همواره در زمان حضورش در ترکیب تیم ملی شم بالای گلزنی خود را نشان داده و در 17 مسابقه رسمی 14 گل به ثمر رسانده است اما کارلوس کی‌روش دوست دارد مهاجم ایران بازی به بازی بهتر شود و بیشتر گلزنی کند.

آزمون در چهار بازی اخیر مقدماتی جام جهانی یک گل به ترکمنستان زد و دو بار نیز دروازه هر یک از تیم‌های گوام، هند و عمان را باز کرد اما در دیدار اخیر تدارکاتی مقابل تیم ملی مقدونیه که پنج‌شنبه شب گذشته برگزار شد توانست نخستین هت‌تریک خود با پیراهن ایران را انجام دهد ولی با این وجود باز هم دو فرصت جدی گلزنی در این مسابقه از دست داد.

کی‌روش که نمی‌تواند خراب شدن موقعیت‌های 100 درصد گلزنی را ببیند امروز در آخرین تمرین پیش از دیدار دوستانه مقابل تیم ملی قرقیزستان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، مهاجم شماره یک خود را فرا خواند و آموزش گام به گام گلزنی به او داد.

سرمربی تیم ملی ایران در این تمرین اختصاصی نحوه زدن ضربه با روی پا و هدف‌گیری مناسب را به آزمون آموزش داد و از او خواست دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشته باشد.

دختر روس عکاس اختصاصی سردار و سعید , یانا دختر روس عکاس اختصاصی سردار آزمون و عزت اللهی , سردار آزمون

سرور اختصاصی , سردار سلیمانی , سردار نقدی

سردار سلامی , سردار ازمون , گل سردار به بایرن

سردار , سردار اشتری , سردار همدانی


ویدیو : تمرین اختصاصی کی روش با سردار +عکس