تمدن: تهرانی ها از شورای شهر شکایت کنند : استاندار تهران با بیان اینکه مصوبه ...


استاندار تهران با بیان اینکه مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش قیمت تاکسی‌ها در این شهر غیر‌قانونی بوده و این اعضا باید در مراجع قانونی پاسخگو باشند، گفت: فرمانداری تهران درحال رسیدگی به این موضوع است لذا خود مردم شهر تهران نیز می‌توانند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند. باشگاه خبرنگاران جوان: استاندار تهران با بیان اینکه مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش قیمت تاکسی‌ها در این شهر غیر‌قانونی بوده و این اعضا باید در مراجع قانونی پاسخگو باشند، گفت: فرمانداری تهران درحال رسیدگی به این موضوع است لذا خود مردم شهر تهران نیز می‌توانند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.

مرتضی تمدن استاندار تهران درباره تصمیم مجلس مبنی بر تحقیق و تفحص از استانداری تهران اظهار داشت: تحقیق و تفحص مورد نظر مجلس از دستگاه‌های اجرایی استان تهران انجام می‌شود و ربطی به استانداری تهران ندارد.

وی در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره ارسال نامه و استقرار هیئت تحقیق و تفحص در استانداری‌ها گفت: تاکنون نامه‌ای از سوی مجلس و این هیئت با موضوع تحقیق و تفحص دریافت نشده و تاکنون ما هیچ شخصی را برای انجام این کار مشاهده نکردیم.

استاندار تهران در بخش دیگری از اظهاراتش درباره افزایش قیمت کرایه‌های تاکسی شهر تهران که از سوی شورای شهر انجام شده است، گفت: این کار غیرقانونی است و اعضای شورای شهر باید در این باره در مراجع قانونی پاسخگو باشند.

تمدن با تأکید براینکه دریافت هزینه‌های اضافی از مردم برای کرایه تاکسی غیرقانونی است، افزود: فرمانداری تهران درحال رسیدگی به این موضوع است لذا خود مردم شهر تهران نیز می‌توانند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: این کار از مسیر قانونی خود طی نشده و کاملا غیر‌قانونی است و مردم و دستگاه‌های نظارتی می‌توانند از اجرای این موضوع شاکی باشند.


ویدیو : تمدن: تهرانی ها از شورای شهر شکایت کنند