تمجید FIVB از عملکرد میرزاجانپور : فدراسیون جهانی والیبال عملکرد مجتبی میرزاجانپور ...


فدراسیون جهانی والیبال عملکرد مجتبی میرزاجانپور را یکی از عوامل برتری تیم ‌ملی ایران برابر ونزوئلا معرفی کرد. خبرگزاری ایسنا: فدراسیون جهانی والیبال بعد از پیروزی تیم ‌ملی ایران برابر ونزوئلا با تمجید از بازی مجتبی میرزاجانپور از او به عنوان یکی از عوامل مهم پیروزی تیم ‌ملی ایران برابر ونزوئلا نام برد.

در گزارش فدراسیون جهانی آمده است:

مجتبی میرزاجانپور در تمام طول بازی عملکرد خوبی داشت و 20 امتیاز از حمله و چهار امتیاز از کل 9 دفاع ایران در این بازی به دست آورد. میلاد عبادی پور نیز عملکرد خوبی داشت و 17 امتیاز برای ایران به دست آورد.

مهاجمان ونزوئلا، ویلنر ریواس و کروین پینه‌را عملکرد چشمگیری داشتند و به ترتیب 21 و 15 امتیاز برای این تیم به دست آوردند. ایران در این بازی 10 امتیاز از سرویس به دست آورد.

ونزوئلا دو امتیاز اول ست نخست را به دست آورد، اما ایران با دو سرویس خوب و عملکرد بهتر 6 – 4 از حریف پیش افتاد.

بازی امتیاز به امتیاز و پایاپای با عملکرد میرزاجانپور برای ایران و کروین برای ونزوئلا پیش می‌رفت. ایران با کسب امتیاز 24 و رقم خوردن نتیجه‌ 24 – 22 در آستانه پیروزی در ست قرار گرفت و حمزه زرینی از جناح چپ اسپک پر قدرتی را زد و ست را 25 – 23 به نفع ایران به پایان رساند.

در اواسط این ست ونزوئلا امتیاز 20 را با دفاع برابر حمزه زرینی به دست آورد و با دو حمله و تغییر آنها موفق شدد 29 – 27 در این ست به برتری برسد.

پینه‌را و ریواس مهاجمان ونزوئلا برابر مدافعان ایران خوب کار می‌کرد‌ند و همین به آنها کمک کرد جلو بروند و تیم آمریکای جنوبی پنج امتیاز اختلاف را با تیم ‌ملی والیبال ایران ایجاد کند.

در نهایت ضربه پینه‌را امتیاز پایانی را به ونزوئلا داد و این تیم 25 – 21 در ست سوم ایران را شکست داد. ایران در ست چهارم در دفاع بهتر کار کرد و موفق شد این ست را 25 – 18 به نفع خود به پایان برساند.

در ست پایانی ایران سه امتیاز سرویس را پشت سر هم به دست آورد تا ونزوئلا درخواست وقت استراحت کند. بین دو تیم اختلاف امتیاز پنج ایجاد شد و بازی 9 – 5 شد. میرزاجانپور، مهاجم تیم ‌ملی والیبال ایران آخرین امتیاز را به دست آورد و باعث شد 15 – 8 این ست به پایان برسد.


ویدیو : تمجید FIVB از عملکرد میرزاجانپور